În seara aceasta urmărim un nou episod antrenant al emisiunii Șef sub acoperire, care o are în prim plan pe Roxana Ghioca, Director General Austrotherm. Dacă ediția trecută ne-a purtat printre flori, în săptămâna aceasta în care sărbătorim femeile, emisiunea ne face cunoștință cu o femeie puternică într-un post de conducere al unei companii din domeniul materialelor termoizolante.
Austrotherm este o firmă importantă din România, care produce materiale termoizolante. Într-o industrie dominată de bărbați, compania cu o cifră de afaceri de 24 de milioane de euro și trei fabrici, este condusă de o femeie. Roxana Ghioca activează în acest domeniu de peste 15 ani și pune pe primul loc rezultatele. Ea are o fiică de 10 ani și se împarte între aceste 2 mari job-uri ale vieții sale: acela de mamă și job-ul de Director General.
La Șef sub acoperire o vom urmări într-o nouă postură. Aceasta a renunțat la confortul biroului său pentru a lucra sub acoperire în prima linie, alături de angajații săi, sub identitatea unei persoane șomere care încearcă să se angajeze în companie. Ea va trece prin joburi grele, destinate de obicei bărbaților, care îi vor pune la încercare limitele fizice.
„Experiența Șef sub acoperire a fost mai mult decât o provocare, a fost o lecție de viață. Am descoperit oameni și nu angajați, am descoperit responsabilitate, emoție, curaj. Cred în exemplul personal și această experiență mi-a dat șansa să înțeleg mai bine activitatea în zone în care accesul era limitat la ceea ce se vede din birou. Rolul de manager presupune pe lângă practică și exercițiu de analiză și îndatoriri care nu sunt atât de vizibile. Contez în activitatea mea pe organizare, disciplină, pregătire profesională dinamică, dar și pe o eficientă comunicare cu oamenii, și o bună înțelegere a acestora. Reality show-ul Șef sub acoperire a deschis pentru mine canale de comunicare noi și mi-a dat șansa să refac procese în organizație, pentru eficiența activității.” Roxana Ghioca
Telespectatorii emisiunii au parte de o mulțime de surprize la TV dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii.