Artista Paulina și designer-ul vestimentar Kirizza lansează „Colecția ta de Milioane”, o colecție de tricouri inspirată de cel mai cunoscut personaj creat de Paulina – „Fetița de milioane”, dar și cu varianta masculină a acesteia – „Băiețaș de milioane”.

Link „Fetita ta de milioane”: https://www.youtube.com/watch?v=I9KS8oZQ9Ik

Colecția de tricouri prezintă modele diferite, respectiv animal print cu alb/negru și print floral cu alb/negru pentru fiecare personaj, fiind confecționate dintr-un bumbac gros, structurat, îmbinat cu o bucată de bumbac imprimat, decorat cu o broderie mare texturată 3D. De asemenea, acestea sunt oversized și vin intr-o singura marime.
„Colecția de Milioane” își propune să transpună unicitatea versurilor Paulinei într-o colecție de îmbrăcăminte și este concepută pentru toți cei care vor să se simtă de milioane.

Când am cunoscut-o pe Paulina, acum aproximativ un an, am știut instant că vreau să o îmbrac. Muzica ei mi-a cerut să o completez cu imagine și să creez special pentru ea ținute feerice. Apoi, când a venit propunerea de a crea o colecție împreună, am zis „DA” fără să stau pe gânduri. M-am inspirat din versurile primei piese cu care am intrat în contact: „Fetița ta de milioane”, dar și din esența Paulinei. O vedeam eclectică, exotică, dar totodată foarte autohtonă și autentică. Așa au fost gândite piesele din „Colecția ta de Milioane”. Îmbinând texturi și imprimeuri, brodând ostentativ Băiețaș și Fetiță de Milioane, totul pe un fond genderless, din materiale naturale, produse cât mai slow fashion și zero waste cu putință.” – declară Kirizza despre colaborarea cu Paulina.
Publicului a fost foarte încântat de tricourile create de Kirizza pentru instrumentiștii mei, așa că, împreună cu această minunată designeriță, am gândit „Colecția ta de Milioane” la care visam de ceva timp. Mă bucur enorm să vă arătăm proiectul nostru și sper să vă bucurați de aceste produse făcute cu dragoste la fel de mult cum ne bucurăm și noi. Fiecare piesă e lucrată manual, de la 0, în momentul în care plasați o comandă.” – spune Paulina despre colecție.

De curând, Paulina a lansat noul său album, „Săraca fată bogată”, o rebeliune artistică pe ritmuri balcanice, la marginea dintre suferinţă şi opulenţă. Materialul discografic conţine o colecţie de zece melodii care aduc în prim plan sintagma – Mai bine sărac şi fericit decât bogat şi trist – si reprezintă truismul despre care cântă şi protagonista noastră lumii intregi.

Link streaming album: https://Paulina.lnk.to/SaracaFataBogata-DeluxePR

Paulina a urmat lecții de pian, de canto și de vioară, însă este tipologia de artist care se lasă ghidată de intuiție. Crescută printre casete, aproape de lăutari și oameni creativi, provine dintr-o familie de muzicanți în cadrul căreia a învățat să iubească viața prin artă. Prin întreaga lume, Paulina caută frumusețea din neconvențional, cu inocență și blândețe. Cea mai cunoscută melodie din repertoriul Paulinei este „Fetița ta de milioane”, pe care a scris-o înainte de a hotărî să se mute la Bucuresti din Brașov, iar conceptul piesei este inspirat din filmul „Million Dollar Baby”. Paulina lansat doua albume – „Prin lume” si „Saraca fata bogata” si a cântat la numeroase festivaluri si evenimente, precum „Rockadelia”, „Femei pe Mătăsari”, „Film în sat”. Anul acesta, fanii au putut să o vadă pe Paulina la unele dintre cele mai mari festivaluri din țară, „Electric Castle” și „Summer Well”.

Laura Chiriță este născută în 1989, în partea de vest a României și a căpătat pasiunea croitoriei de la bunica sa, care a învățat-o încă de la o vârstă fragedă să coasă și să creeze haine. Prima ținută pe care a conceput-o a fost un deux piece inspirat de Spice Girls, pe care i-o cususe bunica, când era în clasa a patra. A început să experimenteze moda imediat după aceea, la începutul anilor 2000, modificând blugii (era cu talie joasă, fustă maxi și blugi evazați) pentru colegii și prietenii. Apoi a trecut la rochii handmade și de acolo a crescut. Încet, încet și-a dezvoltat o bază de clienți pentru rochii personalizate, iar când a absolvit facultatea, a făcut prima sa colecție. Prima companie a întemeiat-o imediat după ce a obținut diploma de master în modă și după 7 ani în afaceri și aproximativ 10 ani cu brandul Laura Chiriță, a simțit că este timpul pentru o schimbare, așa că brandul s-a ridicat și a devenit: KIRIZZA și KRZ, la începutul anului 2022, care reprezintă partea ei de zână și partea sălbatică, așa cum le numește chiar ea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.