Pe 3 aprilie, ZU TV aniversează 8 ani de existenţă pe piaţa media din România. De ziua ei, staţia tv le oferă telespectatorilor ocazia să facă ei playlist-ul postului punând la dispoziția acestora o platformă online pe care o pot accesa scanând codul QR afișat pe ecranul de emisie al ZU TV pe toată durata zilei. Odată accesată platforma, telespectatorii pot menționa acolo piesa al cărei videoclip şi-ar dori să îl vadă pe staţie. Aniversarea vine şi cu un concurs pe măsură, ce pune la bătaie 8 vouchere a câte 1000 de lei fiecare. În cursa pentru aceste premii intră toți cei care vor accesa platforma aniversară și care vor trimite mesajele lor către ZU TV în felul acesta. Regulamentul concursului poate fi accesat aici.

Întrega zi de duminică, 3 aprilie, pe ZU TV va fi afişat un crawl aniversar pe care vor fi postate urările venite din partea telespectatorilor.

Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, shop oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Anul trecut, ZU TV a înregistrat o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior, dublându-şi audienţa în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii şi a început anul cu +40% creștere a cotei de piață în cadrul nișei de muzică, devenind postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.