Killa Fonic lansează videoclipul “Unfollow Hate”, o piesă anti hate, dar pro love. O problemă reală, cum este hate-ul din online, nu poate fi trecută cu vederea de un artist atent la societate precum Killa Fonic. Printr-un sunet hardcore și versuri cu țintă, “Unfollow Hate” transmite putere și energie pozitivă celor ce se confruntă cu acestă situație. Melodia face parte dintr-o campanie națională inițiată de ING România.

Killa Fonic și Alex Ghinea (911) fac din nou echipă, ei fiind oamenii din spatele hit-urilor „Miami Bici”, “HAOLO”, “Stai”, iar lista poate continua. Videoclipul a fost regizat de Hypno, cel mai cunoscut regizor de reclame din România, însă colaborează cu industria muzicală când un proiect îi surâde. A regizat videoclipuri pentru Subcarpați, Deliric, Parov Stelar, VAMA, și mulți alții. În rol de DOP a fost Alexandru Dorobanțu, montajul a fost făcut de Mihai Codleanu, iar producția a fost asigurată de Loops Production.

“Pentru că m-am confruntat cu hate-ul încă de la începutul carierei mele, am început să simt dorința de a combate acest fenomen în stilul meu și mă bucur că am un aliat atât de puternic precum ING. Ne-am dorit să livrăm un material video cu același impact pe care îl are și opera muzicală, așadar ne-am aliat cu Hypno, Alexandru Dorobanțu și Mihai Codleanu. Pentru a completa tabloul muzical, l-am invitat pe Aris, cu elementele sale de dans, iar Alexandru Ghinea a fost camaradul perfect ca întotdeauana pentru creația instrumentală.  Când lupți pentru dragoste, scrii o istorie frumoasă și pentru ceilalți”, ne-a spus Killa despre acestă lansare.

ING Bank România continuă campania #unfollowhate alături de artistul român Killa Fonic, vorbind împreună despre fenomenul de ură digitală, dar și despre cum putem încuraja persoanele care au fost victimele acesteia, pentru ca talentul lor să nu fie irosit. La finalul anului trecut, banca a publicat un studiu care arăta că una din trei persoane a fost victimă a agresiunii pe rețelele sociale. Agresiunea pe internet se traduce prin comentariile cu ură, insulte, glumițe jignitoare sau critici.

“Comentariile și reacțiile negative din mediul online pot avea un impact puternic și ne pot împiedica din a face lucrurile pe care le iubim. Pentru că ura online este în creștere, noi am decis să luăm atitudine și să le spunem tuturor care au ochi să vadă sau urechi să audă: ignoră, mergi mai departe și bucură-te de viață. Iar colaborarea mai extinsă cu Killa Fonic pentru această etapă se potrivește ca o mănușă, el având darul de a duce acest mesaj mai departe printr-o piesă puternică, autentică, bazată pe experiența lui personală. Este un artist talentat, care a reușit să transforme negativitatea în energie creativă, ceea ce ne dorim să-i inspirăm și pe alții să facă”, a declarat Wenka Booji, Director Marketing, Comunicare şi CSR ING Bank România interim.

Killa Fonic are un stil unic în România. Este descris de onestitatea sa brutală și videoclipurile artistice. Are capabilitatea de a se transpune în multiple genuri muzicale cu o lejeritate de neegalat. Killa Fonic a făcut parte din proiectul Șatra B.E.N.Z. cu care a lansat albumele O.$.O.D. 1 si 2. Din 2019 a părăsit grupul și a început cariera exclusiv solo. Toate lansările lui au avut impact asupra zonei urbane, dar o parte din ele au depășit granițele și au fost auzite de publicul mare la TV și Radio. Printre ele putem aminti de „Bambolina” feat. Carla’s Dreams, „Miami Bici”, „Go Gettas” feat. NANE & Azteca &bbno$, „MAMBO”, „Richie Rich”, „NIMENI”, „Lucifer”, „HAOLO” feat. NANE. Pe lângă numele menționate anterior a colaborat cu ADDA, Irina Rimes, Damian Drăghici, Raluka, Smiley, DOC, Connect-R, Liviu Teodorescu, AMI și mulți alții.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.