În luna dedicată iubirii, ZU TV reia LOVE FESTIVAL, campanie care a fost lansată anul trecut şi s-a bucurat de un mare succes în rândul telespectatorilor postului tv. Cu o primă ediţie care a avut un număr de peste 12.000 de participanţi şi 87 de câştigători, ZU TV îşi invită publicul să intre din nou în joc şi în acest an.

Începând de astăzi, 1 februarie, cei ce doresc să se înscrie în LOVE FESTIVAL trebuie să urmărească programele ZU TV și să scaneze QR Code-ul ce se va afişa periodic pe ecran. Odată scanat acest cod, telespectatorii vor fi direcţionaţi automat către formularul de concurs. Fiecare cod scanat şi formular completat vor reprezenta o altă înscriere în concurs şi o nouă şansă de a câştiga un premiu.

Zilnic pot fi câștigate 3 vouchere a câte 250 de lei, valabile pe platforma de e-commerce parteneră.  În plus, înscrierile realizate în perioada 1 – 14 Februarie și 15 – 28 Februrie intră în concurs pentru extragerile în cadrul cărora se pot câştiga cele 2 mari premii oferite de platforma de e-commerce şi ZU TV: 2 vouchere a 1500 de lei. Mai multe informaţii, dar şi regulamentul campaniei pot fi consultate accesând: https://zutv.ro/concursuri/love-festival-by-zu-tv

Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Anul trecut, ZU TV a înregistrat o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.