Miercuri, 24 martie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:23, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând 8,1% puncte de rating, și 17,7% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 15,2% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe, conform Kantar Media România.
Episodul de aseară, din îndrăgitul serial “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de către 1.434.000 de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:11, a adunat, în fața micilor ecrane 1.660.000 de fani ai serialului.
Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.
Audiențe Target Național:
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
HERCAI | Kanal D | 8.1 | 17.7 | 1434 |
20:00-23:23 | Pro TV | 6.5 | 14.2 | 1154 |
Antena 1 | 6.5 | 14.1 | 1144 | |
Pro Cinema | 1.0 | 2.1 | 169 | |
Sursa: Kantar Media România | ||||
Data: 24.03.2021 |
Audiențe target All Urban:
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
HERCAI | Kanal D | 6.6 | 15.2 | 635 |
20:00-23:23 | Antena 1 | 6.0 | 13.7 | 573 |
Pro TV | 5.6 | 12.8 | 537 | |
Sursa: Kantar Media România | ||||
Data: 24.03.2021 |