Kanal D a fost lider de piață aseară, cu “Survivor România”, atât la nivelul întregii țări, cât și în rândul populației de la orașe, stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu ediția în care Războincii și Faimoșii s-au duelat în jocul pentru recompensa aleasă de public. Conform datelor furnizate de Kantar Media, la nivel Național, Kanal D a înregistrat 10,8% rating și 22,7% cota de piață, iar pe targetul All Urban, stația a înregistrat 8,9% rating și 19,8% cota de piață. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a poziționat pe locul secund, la mică diferența față de primul post clasat, înregistrând 7,5% rating și 21,6% cota de piață.
1.900.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit, în medie, aseară, în fiecare minut al difuzării show-ului, duelul sportiv între cele două echipe, minutul de maximă audiență, atins la 22:30, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.358.000 de fani.
Aseară, la “Survivor România”, jocul pentru recompensa aleasă de public – coșul cu legume – a fost câștigat de Faimoși, cu scorul de 10 la 9, la ștafeta mixtă. Pe traseu, din partea Faimosilor au intrat Sebastian și Elena, iar din partea Războinicilor, Marilena și Starlin, punctul victoriei fiind înscris de Sebastian.
Și în următorul joc pentru recompensă de la “Survivor România” publicul va avea puterea de a alege următorul premiu pentru echipa câștigătoare – fanii emisiunii vor vota, timp de o zi, pe pagina de Instagram survivorromania.oficial, pentru ce se vor duela Faimoșii și Războinicii – pui shanghai sau salată de avocado.
În această seară, de la ora 20:00, la “Survivor România” se va disputa primul joc de imunitate al săptămânii. Tensiunea își va pune amprenta pe concurenții ambelor echipe, chiar înainte de unul dintre cele mai importante jocuri ale săptămânii de la “Survivor România”. Motivația și determinarea de a câștiga protecția în față eliminării se va reflecta într-o competiție sportivă inedită, cu răsturnări de situații spectaculoase și adrenalină la maximum.
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 10,8 | 22,7 | 1900 | |
Pro TV | 7,8 | 16,4 | 1379 | |
Antena 1 | 5,6 | 11,8 | 991 | |
SURVIVOR | Romania TV | 2,8 | 6,0 | 500 |
20:00-23:26 | Antena 3 | 2,0 | 4,3 | 357 |
DigiSport 1 | 1,4 | 2,9 | 240 | |
Pro Cinema | 1,2 | 2,4 | 203 | |
TVR 2 | 1,1 | 2,3 | 191 | |
Happy Channel | 0,9 | 2,0 | 164 | |
Prima TV | 0,8 | 1,7 | 140 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2021 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 8,9 | 19,8 | 849 | |
Pro TV | 7,2 | 16,0 | 686 | |
Antena 1 | 4,6 | 10,3 | 441 | |
SURVIVOR | Romania TV | 3,0 | 6,7 | 289 |
20:00-23:26 | Antena 3 | 2,7 | 6,1 | 263 |
DigiSport 1 | 1,4 | 3,0 | 129 | |
TVR 2 | 1,1 | 2,4 | 105 | |
Happy Channel | 1,1 | 2,3 | 101 | |
Pro Cinema | 1,0 | 2,3 | 98 | |
Diva | 1,0 | 2,2 | 96 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2021 |
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Pro TV | 7,7 | 22,1 | 324 | |
Kanal D | 7,5 | 21,6 | 317 | |
Antena 1 | 4,7 | 13,7 | 200 | |
SURVIVOR | Pro Cinema | 1,2 | 3,4 | 49 |
20:00-23:26 | DigiSport 1 | 1,0 | 2,9 | 42 |
Romania TV | 0,7 | 2,0 | 29 | |
Prima TV | 0,7 | 2,0 | 29 | |
TNT | 0,7 | 1,9 | 28 | |
Diva | 0,6 | 1,8 | 26 | |
Digi 24 | 0,6 | 1,7 | 25 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2021 |