Marți, 2 februarie Kanal D a fost lider de piață la nivelul întregii țări, cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai”, ediția cu Vali Vijelie invitat fiind urmărită de peste un milion și jumătate de telespectatori din România. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe targetul Național, și pe locul secund, pe targetul All Urban, la o diferența considerabilă față de următorul post clasat.

Dezvăluirile invitatului ediției de aseară, de la “40 de întrebări cu Denise Rifai” au ținut cu sufletul la gură, la Kanal D, în fiecare minut al difuzării, o medie de 775.000 de telespectatori din întreaga țară.

Ieri, în intervalul orar 22:30 – 24:45, Kanal D a înregistrat cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai” 4,4 puncte de rating și 15,5% cotă de piață, pe targetul Național, și 3,6 puncte de rating și 12,3% cotă de piață, la nivelul publicului de la orașe. În minutul de maximă audiență, atins la 22:33, 1.502.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D, așteptând răspunsurile invitatului lui Denise Rifai.

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,4 15,5 775
  Pro TV 4,3 15,1 759
  Antena 1 3,0 10,5 526
40 DE INTREBARI CU DENISE RIFAI Romania TV 2,2 7,6 381
22:30-24:45 Antena 3 1,9 6,8 342
Source: Kantar Media Romania        
Date: 02.02.2021        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 4,4 15,1 420
  Kanal D 3,6 12,3 340
  Antena 1 2,8 9,6 267
40 DE INTREBARI CU DENISE RIFAI Antena 3 2,4 8,4 232
22:30-24:45 Romania TV 2,1 7,4 206
Source: Kantar Media Romania        
Date: 02.02.2021        

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.