Liviu Teodorescu lansează „Formula magică” si incheie seria LiTe Moments vol. 5 

Streaming Link: https://LiviuTeodorescu.lnk.to/FormulaMagicaPR

Seria LiTe Moments de anul acesta ajunge la final cu cea de-a treia piesă, ”Formula magică”, cea mai sensibilă piesă a volumului 5. Liviu Teodorescu revine cu o piesă în stilul său caracteristic, care vorbește despre formula magică dintr-o relație, acesta fiind, pur și simplu, „te iubesc”, cuvintele care duc relația la un nivel superior.

„„Formula magică” este te iubesc, pentru că aceste două cuvinte, spuse din suflet, sunt în stare să mute munții. Despre acest lucru vorbește ultima piesă de pe LiTe Moments vol. 5. Când doi oameni ajung să-și spună „Te Iubesc”, înseamnă că procesul de pana în acel moment a fost magic, iar de acum, se va trece la următorul nivel.” – declară Liviu Teodorescu despre piesă.

Link YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oEbZZbIPK7w

Piesele cuprinse pe seria LiTe Moments de anul acesta sunt compuse și scrise de Liviu Teodorescu, iar pentru mix & master a lucrat împreună cu Max Kissaru. Videoclipurile acestei serii sunt realizate de Ionuț Trandafir și Alexandru Mureșan, și aduc un element de noutate proiectului, fiind realizate sub forma unui behind the scenes în care echipa de filmare este una neobișnuită pe platoul de filmare.

Liviu Teodorescu este una dintre cele mai bune voci masculine din România, piesele sale au milioane de vizualizări pe YouTube, iar contul lui de Instagram numără peste 740 mii de urmăritori. Artist și compozitor, Liviu Teodorescu s-a lansat în industria muzicală odată cu apariția în cadrul emisiunii concurs „Vocea României”. De atunci a lansat numeroase hit-uri și are propriul studio de producție muzicală, LiTE Music. „Fanele”, „Ești Piesă”, “Obsesie”, “Lista de Păcate” sau „Ascultă” sunt doar câteva dintre piesele care au strâns milioane de vizualizări pe YouTube. În 2020, Liviu Teodorescu a lansat numeroase piese precum “Mulțumesc”, melodie ce a făcut furori și a fost prezența în top 10 pe TV & Radio și care face parte din LiTE Moments volumul 3, “Mi-ai pus ceva în pahar”, “Unde îți zboară gândul”, “Cerule” feat. BRUJA și “Sar pe noi” feat. Dorian Popa. La începutul acestui an, Liviu a colaborat cu JO pentru single-ul “Fluturii” și cu Manuel Riva pentru piesa „Muzele”. Anul acesta, Liviu Teodorescu a lansat piesele „Mi-am pierdut răbdarea”, „Am nevoie de tine” și „Tot eu”.

 

Lentile Blur colaboreaza cu Bvcovia si Marko Glass pentru track-ul „Sange latin”

Streaming Link: https://Asculta.lnk.to/SangeLatinPR

Trei dintre cei mai cunoscuti artisti trap din Romania, Lentile Blur, Bvcovia si Marko Glass, lanseaza melodia „Sange Latin”.

Lansata de catre Universal Music Romania, alaturi de Mattman Music, piesa „Sange latin” este compusa de catre cei artisti, alaturi de Just A Gemeni, care a produs track-ul.

Cu versuri motivationale, inspirate din realitatea inconjuratoare, „Sange latin” aduce in discutie un mesaj important pentru orice generatie, faptul ca trebuie sa muncesti pentru a-ti atinge obiectivele si ca nu trebuie sa te doboare aspectele negative ce pot interveni in parcursul tau.

Link YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HW8WbBX01P0

Lentile Blur a mai colaborat cu Bvcovia pentru piesa „9”, pe care au lansat-o in urma cu un an, pentru track-ul „Am o pastila”, publicata in urma cu trei ani sau pentru piesa „La Vida Loca”, de acum patru ani. Bvcovia si Marko Glass au un istoric de foarte multe piese lansate impreuna, precum „Bifat”, „Praf”, „Cadou”, „Dior”, „Ride”, „Vibe” sau „Toata lumea”.
Marko Glass și Bvcovia sunt prieteni de multa vreme si ambii fac muzica de mici si se lasa dusi de vibe, si dupa cum spun si ei „vibe-ul dicteaza piesa, ritmul si creativitatea”.

 

 

Zedd colaborează cu Maren Morris si BEAUZ pentru “Make You Say”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/MakeYouSayPR

Zedd colaborează cu Maren Morris si BEAUZ pentru “Make You Say”. Artiștii au creat mix-ul perfect dintre genuri, conceput pentru atragerea în masă. Co-scris de Zedd, Maren Morris, BEAUZ, Charlie Puth și Jacob Kasher Hindlin (One Direction, Selena Gomez, Dua Lipa, Maroon 5), în combinație cu producția perfectă a lui Zedd și vocea puternică a lui Maren, single-ul „Make You Say” o să fie, fără îndoială, un alt imn important.

Zedd spune: „Am început să lucrez la această piesă cu BEAUZ în urmă cu aproximativ 3 sau 4 ani. Ne-am dus și înapoi încet, perfecționând producția de-a lungul anilor, apoi eu și Charlie am intrat în studio și am scris pentru piesa. Maren a înregistrat un demo și a sunat fenomenal, așa că am cunoscut-o în Nashville și am înregistrat vocea finală pentru „Make You Say”, iar ea a dus piesa la un nivel cu totul nou. „Make You Say” este începutul unui un nou capitol pentru mine și abia aștept ca lumea să-l audă.”

Maren Morris spune: „Mi-a plăcut să lucrez din nou cu Zedd la „Make You Say” după o plimbare atât de palpitantă cu „The Middle.” Este o melodie atât de vibey și realizarea videoclipului a fost, cu siguranță, o premieră pentru mine în ceea ce privește coregrafia și animația.”

BEAUZ spune: „Le mulțumesc lui Zedd, Maren și Charlie pentru că mi-au oferit șansa de a lucra la un astfel de proiect epic. Tot sângele, transpirația și lacrimile merită până la urmă.”

În plus, videoclipul muzical al piesei apare astăzi, care face parte din campania Apple „Made on iPad”. Scopul campaniei „Made On iPad” este de a accesa mintea diverșilor creatori care folosesc iPad-ul pentru a da viață ideilor datorită versatilității sale. Cu Apple Pencil, iPad-ul devine și mai important pentru creativitate, unde tehnici precum rotoscoping și animație devin extrem de populare, deoarece iPad-ul le-a făcut mult mai accesibile. Aceste tehnici sunt folosite în videoclipul „Make You Say” pentru a adăuga profunzime emoțională poveștii cântecului și pentru a prezenta nivelul de creativitate care poate fi atins cu iPad.

 

 

 

 

Demi Lovato a lansat albumul “Holy Fvck”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/HOLYFVCKPR

Demi Lovato a lansat albumul “Holy Fvck”. Proiectul marchează cel de-al 8-lea material discografic al lui Demi și este o călătorie sonoră bazată pe rădăcinile ei rock și pop-punk și ilustrează o retrospectivă serioasă, dar ironică a experiențelor ei de viață. Albumul cu 16 piese va include piese lansate anterior, precum „SKIN OF MY TEETH” și „SUBSTANCE” și colaborări de la Yungblud, Royal & The Serpent și Dead Sara.

În plus, Demi va aduce albumul fanilor din America de Sud și America de Nord în această toamnă în turneul HOLY FVCK. Fanii se pot aștepta să audă melodii noi de pe album, precum și versiuni rock reimaginate ale hit-urilor ei, inclusiv „Sorry Not Sorry”, „Cool for the Summer” și multe altele.

Produs de Live Nation, turneul cu 32 spectacole a început sâmbăta trecută în Illinois. Turneul va continua în America de Sud, cu opriri în Belo Horizonte, Bogotá și multe altele, înainte de a ajunge în America de Nord, joi, 22 septembrie, în Wheatland, CA, la Hard Rock Live Sacramento. Etapa nord-americană include opriri la New York, Los Angeles, Montreal, Nashville și multe altele înainte de a se încheia în Irving, TX, la The Pavilion at Toyota Music Factory, duminică, 6 noiembrie. Royal & The Serpent și Dead Sara vor servi ca invitați speciali la anumite spectacole din America de Nord.

HOLY FVCK TRACKLISTING:

FREAK (FT. YUNGBLUD)
SKIN OF MY TEETH
SUBSTANCE
EAT ME (FT. ROYAL & THE SERPENT)
HOLY FVCK
29
HAPPY ENDING
HEAVEN
CITY OF ANGELS
BONES
WASTED
COME TOGETHER
DEAD FRIENDS
HELP ME (FT. DEAD SARA)
FEED
4 EVER 4 ME

 

 

 

BLACKPINK lansează un nou single „PINK VENOM”

Streaming Link: https://umusic.lnk.to/PinkVenomPR

Astăzi, 19 august, superstarurile globale BLACKPINK își dezvăluie noul single „Pink Venom”. Euforic și plin de putere, „Pink Venom” este single-ul principal de pe al doilea album foarte așteptat de la Jisoo, Jennie, Rosé și Lisa, BORN PINK, care urmează să fie lansat pe 16 septembrie. Single-ul și albumul vor fi susținute de un turneu mondial care va ateriza pe patru continente.

Pentru a sărbători revenirea mult așteptată a BLACKPINK, a fost luminat globul de la New York la Londra, Rio și nu numai, ca parte a campaniei „LIGHT UP THE PINK”. Pe cinci continente, reperele au fost aprinse în roz, iar proiecțiile digitale sunt afișate pe monumente emblematice, inclusiv Podul Brooklyn, Arcul de marmură din Londra, Turnul Tokyo și multe altele, începând cu ora locală 20:00, joi și vineri seara. Interscope Records a făcut echipă cu o platformă numită LANDMRK pentru a crea o experiență mobilă. Platforma conține o hartă cu marcă personalizată care conține 500 de puncte de acces pe care superfanii BLINK le pot accesa fizic pentru a debloca conținut digital exclusiv de la trupă.
Pentru a completa activarea fizică LIGHT UP THE PINK și a sărbători lansarea „Pink Venom”, locațiile reperelor și panourilor publicitare vor fi evidențiate pe o hartă digitală pe măsură ce structurile sunt iluminate. Experiența este disponibilă atât în ​​engleză, cât și în coreeană.

Anticiparea a crescut pentru „Pink Venom” de când BLACKPINK a împărtășit o serie de teasere vizuale și un poster, care găsește pictogramele K-pop privind printr-un panou de sticlă spartă. Recordul va fi urmat de sosirea celui de-al doilea album complet al lui BLACKPINK, BORN PINK, pe 16 septembrie. După aceea, cel mai popular grup de fete de pe planetă va porni într-un turneu mondial la care se prevede că vor participa peste 1,5 milioane de oameni. Începe la Seul, Coreea de Sud, pe 15 octombrie și apoi vizitează Statele Unite, Regatul Unit, Germania, Franța, Arabia Saudită și Singapore, printre altele, înainte de a ateriza în Noua Zeelandă pe 21 iunie 2023.

După ce a lansat hituri globale precum „How You Like That” și colaborarea lor cu Selena Gomez, „Ice Cream”, BLACKPINK a lansat albumul în 2020, cu succes mondial. Proiectul captivant a debutat pe locul 2, atât în ​​Billboard 200 din S.U.A., cât și în UK Official Chart și a vândut peste 1,4 milioane de exemplare în întreaga lume, făcând din BLACKPINK primul grup de fete K-pop care a vândut peste un milion de unități. Cu „Pink Venom” și BORN PINK, acestea sunt setate să rescrie din nou cărțile recordurilor.

 

Michele Morrone lanseaza single-ul „Angels”

Streaming link: https://umusic.lnk.to/AngelsPR

În rolul său principal din drama erotică Netflix „365 Days”, Michele Morrone a captivat un public de milioane în urmă cu doi ani. Acum, cu balada emoționantă „Angels”, carismaticul muzician și actor își prezintă single-ul nou, lansat în același timp cu cea de-a treia parte așteptată cu nerăbdare din „365 Days”, și care figurează și pe coloana sonoră a filmului!

Michele Morrone nu este deloc limitat la nici una dintre aceste discipline creative, lucru pe care multitalentatul artist din Milano l-a demonstrat în mod repetat cu un efect impresionant. Indiferent cum alege să se exprime, publicul este încântat: Morrone a devenit un superstar global în 2020, jucând mafiotul Don Massimo Torricelli, în timp ce single-urile sale „Hard For Me” (mai mult de 56 de milioane de vizualizări numai pe YouTube) și „Feel It” (peste 66 de milioane de vizualizări pe YouTube), de pe albumul de debut „Dark Room”, au contribuit la popularitatea enormă a filmului ca coloană sonoră neoficială.

Numai albumul a acumulat peste 1 miliard de streamuri totale pe toate platformele digitale. Michele Morrone lucrează în prezent la albumul său următor, programat pentru lansarea în primăvara anului 2023, din care a lansat deja single-urile cu milioane de stream-uri „Beautiful”, „Another Day” și „Player” în ultimele câteva luni.

Balada de pian dulce-amăruie „Angels” este cel mai recent track de pe viitorul său album. „Angels” este lansat simultan cu cea de-a treia parte a dramei erotice  „365 Days”, foarte asteptată de fanii din întreaga lume.

Tatăl a doi copii și-a dedicat noul său single fiilor săi mici, după cum explică el. „Descriu visul pe care l-am avut. Zburam cu toții prin aer fără nicio grijă în lume, sărind din nor în nor. Acest cântec este propria mea rugăciune personală pentru copiii mei. Sunt scuzele mele sincere că nu pot fi mereu acolo pentru ei și sa petrec timp cu ei.”

 

 

Offset a lansat piesa “5 4 3 2 1”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/54321PR

Offset a lansat piesa “5 4 3 2 1”. Făcând o revenire importantă, superstarul nominalizat la premiile GRAMMY®, Offset lansează prima sa piesă solo și primul videoclip din ultimii trei ani.

Produsă de Baby Keem, piesa se bazează pe un ritm amenințător de ascuțit, încărcat de clape. Între timp, flow-ul rapid al lui Offset întrerupe producția în timp ce numără invers, „5 4 3 2 1”. În videoclipul care îl însoțește, se îmbracă complet în Balenciaga în timp ce preia un parc de distracții.

Link Video: https://www.youtube.com/watch?v=ZAiQP7NPibo

Începe un alt capitol de la unul dintre cei mai influenți artiști ai ultimului deceniu, în timp ce își pregătește următorul său material discogafic și continuarea albumul Father of 4, certificat cu discul de aur. În plus, blockbuster-ul grupului Migos, Culture III, care s-a clasat pe locul 2 în Billboard Top 200, a generat miliarde de stream-uri și a fost apreciat pe scară largă anul trecut.

 

MATTEO BOCELLI lanseaza melodia „Cautionary Tale”, de pe coloana sonora a filmului „Three Thousand Years of Longing”.

Streaming Link: https://umusic.lnk.to/CautionaryTalePR

Apreciatul cântăreț/compozitor Matteo Bocelli a dezvăluit „Cautionary Tale” – colaborarea sa cu compozitorul/producătorul/muzicianul multi-platină, nominalizat la GRAMMY®, Tom Holkenborg (alias Junkie XL).
Cei doi au creat melodia pentru filmul „Three Thousand Years of Longing”, care a fost regizat de George Miller (Mad Max: Fury Road) și îi are în distribuție pe Idris Elba și Tilda Swinton. Bocelli își face debutul în film, jucându-l pe Prințul Mustafa.

Regizorul George Miller spune: „Matteo joacă rolul unui prinț a cărui soartă se termină tragic. Mi se pare atât de corect că redă temele muzicale și narative ale filmului în cântec.”

Matteo Bocelli adaugă: „Este prima dată când sunt distribuit într-un film și a fost o experiență atât de incredibilă. M-am născut într-o familie care a trăit cu adevărat spectacolul, dar acesta a fost ceva complet nou și am fost surprins de cât de mult m-am distrat! Cu orice nou, există frică și incertitudine, dar există și curiozitate și entuziasm. Nu pot să cred că prima mea apariție în film este pentru George Miller și această distribuție și echipă de cei mai mari oameni – câștigători de Oscar! Și apoi sunt eu! Deci, chiar și a fi implicat într-o cale mică înseamnă lumea pentru mine. Să fac parte din coloana sonoră a filmului a fost adevăratul meu obiectiv – muzica este prima mea pasiune, așa că a fost foarte tare să am șansa de a le face pe amândouă. Sunt atât de onorat să cânt pe această piesă. Acum abia aștept ca toată lumea să vadă filmul. Sunt sigur că va fi iubit.

„A fost nevoie de doi ani pentru a crea aceasta melodie! A fi capabil să lucrez cu Matteo pentru a a transforma melodia în piesa „Cautionary Tale” a fost o bucurie, nu numai pentru că este în film, desi are o adevărată apreciere pentru viziunea lui George, ci și pentru că este un artist adevărat cu o voce atemporală, care are o înțelegere profundă a istoria muzicii”, spune Tom Holkenborg.

„Cautionary Tale” își ia titlul dintr-o linie centrală de dialog pe care Tilda Swinton o oferă în film. Bocelli reverberează cu un sentiment de romantism și mister, în timp ce el consideră natura dragostei și echilibrul delicat dintre soartă și liberul arbitru.

Single-ul, care a fost lansat de Capitol Records, include și versiunea „Cautionary Tale”, care este difuzată peste genericul final al filmului, în care Bocelli canta în patru limbi antice, inclusiv aramaica.

Three Thousand Years Of Longing va fi doar în cinematografele pe 26 august. După premiera sa mondială la Festivalul de Film de la Cannes la începutul acestui an, Vanity Fair a apreciat filmul drept „o metaforă sinceră a erei noastre digitale.”

Bocelli a început să învețe pianul la vârsta de șase ani. La 18 ani și-a făcut debutul pe scenă, cântând Verdi la Colosseum-ul din Roma. O mare parte din lume a auzit pentru prima dată vocea lui Matteo și pianul texturat cântând în „Fall on Me” din 2018, duetul englez/italian pe care l-a co-scris pentru albumul „Sì” al lui Andrea Bocelli. Cântecul, care a continuat cu coloana sonoră pentru The Nutcracker and the Four Realms de la Disney, a atins peste 300 de milioane de ascultari. El s-a alăturat recent tatălui său, legenda de operă Andrea Bocelli, într-un turneu in SUA, care a inclus două spectacole la Madison Square Garden din New York.

 

 

 

 

Internet Money Records a lansat EP-ul “We All We Got”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/WeAllWeGotPR

Internet Money Records a lansat EP-ul “We All We Got”. La doi ani după ce și-au împărtășit albumul de debut, grupul revine cu un pachet de 6 piese.

Ei se conectează în mod constant cu artiști populari pentru a crea piese zgomotoase de Hip Hop, iar Internet Money s-a întors cu un alt proiect. Colectivul de producție și casa de discuri a lansat albumul de debut B4 the Storm în 2020 și, pentru acest efort, au colaborat cu unii dintre cei mai râvniți artiști din sfera Rap.

Încă o dată, Internet Money a chemat câțiva prieteni pentru a-l ajuta pe acesta, inclusiv LUCKI, Lil Tecca, Lil Yachty, Yeat, Destroy Lonely și Ken Carson. Nu se știe când va ajunge următorul album de lungă durată, dar pe We All We Got, găsim fețe familiare de la Internet Money precum Taz Taylor, Nick Mira, Cxdy, Census, Rio Leyva, Hologram și mulți alții.

Tracklist:

1. 2k in tha Soda (feat. LUCKI)
2. She Want Some More (feat. Ken Carson & Lil Tecca)
3. On Me (feat. Destroy Lonely)
4. No Handoutz (feat. Yeat)
5. Codeine Cowboy (feat. Lil Yachty)
6. Falsetto (feat. Lil Tecca)

 

 

 

Sigma colaborează cu Queen Millz pentru “Little Things”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/SigmaLittleThingsPR

Sigma colaborează cu Queen Millz pentru “Little Things”. Sigma (alias Cam Edwards și Joe Lenzie) sunt una dintre singurele trupe de dance din Marea Britanie care au ajuns să fie mari în lumea pop – obținând statutul de certificare Gold la albumul lor de debut “Life” și care a acumulat peste 2,7 miliarde de stream-uri în întreaga lume – fără a-și pierde relevanța în scena Drum and Bass, unde duo-ul din Londra a petrecut un deceniu, înainte de faimă.

Succesul lor se extinde și la colaborările lor, determinându-i să lucreze cu artiști precum Paloma Faith, The Chainsmokers, Rita Ora, Quavo, Jack Savoretti și John Newman, explorând întreaga gamă de sunete de club și pop. CV-ul lor impresionant include șapte single-uri certificate în Marea Britanie [2 x platină, 2 x aur și 3 x argint], două nominalizări la premiile Brit-Award, devenind primul grup de Drum and Bass care a deținut vreodată Royal Albert Hall. Au avut, de asemenea, spectacole sold-out la O2 Academy Brixton și au cântat festivaluri pe cele mai mari scene din Marea Britanie și din întreaga lume.

Revenit după pandemia de COVID, duo-ul dance și-a lansat cel de-al doilea album de studio foarte așteptat, „Hope”, în iunie 2022. Cu single-uri de succes precum „Find Me ft. Birdy”, „Anywhere”, „2 Hearts” Cu Sam Feldt și „Hope”, albumul a acumulat deja peste jumătate de miliard de stream-uri în întreaga lume.

Originară din Leicestershire, muzica lui Queen Millz este o expresie a numeroaselor emoții pe care le-a trăit în viață, crescând într-o casă plină de reggae, R&B, hip-hop și house. Ea a primit dragoste de la DJ Target, Tiffany Calver, Sian Anderson și Jack Saunders la BBC Radio 1 și 1Xtra, DJ Semtex la Capital Xtra și Henrie, Ellie Prohan, Kaylee Golding și Esi la KISS FM. Aceasta a fost susținută Tastemaker precum NOTION, CLASH, Wonderland, COLORS și mulți alții.

Cu spectacolele live recente la BBC Radio 1’s Big Weekend, BBC 1Xtra la The Great Escape, TakeOff Malia, NASS Festival (Bristol) și viitoarele spectacole la Spektrum (Hamburg, Germania), este evident că Queen Millz este o vedetă internațională în devenire.

 

 

 

Aitch a lansat albumul de debut “Close To Home”

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/CloseToHomePR

Aitch a lansat albumul de debut “Close To Home”. Single-ul principal al proiectului este piesa “My G” împreună cu Ed Sheeran. Afișând o latură mai matură, mai reflexivă și mai personală a compoziției lui Aitch, „My G” este un tribut al rapperului din Manchester adus surorii sale în vârstă de 12 ani, numită cu afecțiune „G”, care are sindromul Down. Împreună cu un videoclip muzical regizat de colaboratorul vizual de lungă durată Kelvin Jones, vizualul a fost filmat la The Langdon Down Center și prezintă o latură emoționantă a lui Aitch, în timp ce acesta își amintește de vechile fotografii din copilărie și de familie.

Pregătind scena cu „BelgraveRoad_1”, Close To Home prezintă călătoria remarcabilă a lui Aitch către topul muzicii hip-hop. „Fuego”, „Cheque” și „Louis Vuitton” sunt binecuvântate cu lirismul marca rapperului și cu smecheria obraznică. Se reunește cu AJ Tracey pentru „R Kid”, în timp ce banger-ul relaxant de vară „Sunshine” cu New Machine îmbrățișează o nouă tangentă de riff-uri cu chitară melodică.

Piesa de titlu a albumului, „Close To Home”, care include un cor de copii, îl vede pe Aitch de aproape și personal, punându-și gândurile personale pe hârtie pentru prima dată. „In Disguise” cu Bakar, „1989” asistat de Shaun Ryder și Stone Roses și hit-ul #2 „Baby” cu Ashanti oferă alte momente importante ale albumului.

Când vorbește despre titlul albumului său, Aitch spune: „Oricât de mult spun că încerc să ies din cartier și vreau să merg în altă parte, ajung mereu înapoi în același loc. Chiar și în cealaltă parte a lumii, simt că aduc un sentiment de Manchester; indiferent dacă sunt în Londra sau în Australia, sunt încă aproape de casă.”

Aitch își va începe turneul principal de 16 spectacole sold-out la Dublin pe 1 octombrie și va prelua Palatul Alexandra din Londra pe 22 octombrie. El își va încheia turneul principal cu două spectacole sold-out din orașul natal la O2 Victoria Warehouse pe 24 și 25 octombrie. Aitch va cânta și în Europa la începutul anului viitor.

Albumul de debut al lui Aitch îl surprinde pe unul dintre cei mai mari tineri comunicatori verbali ai Marii Britanii într-un moment unic, un tânăr artist aflat la limita superstarului global, care își desfășoară aripile și își etalează abilitățile de compoziție din ce în ce mai mari.

 

 

 

 

Mura Masa a lansat remix-ul piesei “blessing me”

Link: https://www.youtube.com/watch?v=UyILUiCfaFw

Mura Masa a lansat remix-ul piesei “blessing me”. Noua versiune a single-ului este împreună cu Kali Uchis și colaboratorii originali ai piesei, Pa Salieu și Skillibeng.

Experimental, neașteptat și emoționant, Kali Uchis a transformat „blessing me” într-un banger picant, cu voci eterice bilingve și melodii aprinse. O colaborare cu adevărat în coliziune mondială, rapperul britanic Pa Salieu și starul jamaican de dancehall Skillibeng apar și ei la reelaborare, după apariția lor virală pe versiunea originală, care a explodat pentru prima dată pe TikTok. O piesă cu un impact global, a ajuns în fruntea topurilor din Jamaica, se află în prezent pe lista de redare B List la BBC R1 și are peste 13 milioane de stream-uri.

Sub suprafața sa hiperreală, “demon time” semnalează o perioadă mai profundă de reflecție pentru Mura Masa. El a început să lucreze la proiect la scurt timp după ce turneul său european în sprijinul celui de-al doilea album R.Y.C a ​​fost restrâns de lockdown. În timp ce lumea acelui disc prezenta amintiri imaginare, explorare emoțională crudă și nostalgie, Mura Masa a mers în direcția opusă: conectând punctele dintre modelarea genului său, povestea de origine Soundcloud și muzica electronică pe măsură ce a explodat pe platforme precum Tiktok pentru a crea melodii care ar putea reprezenta coloana sonoră a vieții viitoare.

De la introducerea în șoaptă – „este timpul demonului” – până la finalul său dezordonat, demon time este o călătorie în necunoscutele nopții și în revelațiile liniștite de care s-ar putea să dai pe drum. Există un sentiment de a duce oaspeții (și genurile) în locuri necunoscute, iar Mura Masa estompează granițele dinamicii artistului/producătorului în ceva mai curatorial.

Nominalizat la premiul Ivor pentru producerea hitului „Just For Me” al lui PinkPantheress, Mura Masa a rezistat întotdeauna unei simple categorizări. Un inovator la fel de mult ca și un muzician, el a fost inclus pe lista Forbes 30 Under 30 și este un artist care a vândut discuri de platină, câștigător al premiilor Grammy (și nominalizat de 4 ori), depășind 2 miliarde de stream-uri. De la educația sa liniștită în Guernsey până la unii dintre cei mai mari artiști ai lumii, Mura Masa s-a uitat întotdeauna spre unde ar trebui să se îndrepte lucrurile. Un tânăr artist hotărât să facă diferența – Alex și-a lansat și schema de antrenament 3T în 2020, concepută pentru a oferi instruire și oportunități pentru grupurile subreprezentate din sectorul turneelor ​​și muzicii live – obiectivul său privind „demon time” rămâne o constantă într-o situație mereu imprevizibilă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.