Fructele zemoase, hrănite cu grijă până când devin coapte și suculente, sunt vedetele unui gust răcoritor care poate fi combinat cu băutura ta preferată în această vară! Cu o istorie de peste 90 de ani, începută cu transformarea mustului în coniac, experiența YO a dus la rețeta siropurilor de astăzi, devenind cel mai cunoscut brand de siropuri de fructe din Austria, cu succes internațional.

Combină siropurile fructate cu băuturile tale preferate

 

Fără coloranți artificiali sau conservați, YO folosește cele mai bune ingrediente în procesul de producție, realizat în unitățile de producție din Austria.

 

Un gust de fructe proaspete, sortimente cu sau fără zahăr, un sistem inovator cu capac anti picurare, plus variante de combinații multiple cu băuturile tale preferate. Te-am convins să încerci aromele YO? Mai mult, gama este ideală pentru întreaga familie și te poate însoți oriunde mergi: acasă, pe terasă, la picnic sau la o petrecere cu prietenii.

 

Delicios, dar și practic, siropul YO poate fi turnat foarte ușor în băuturi sau peste deserturi datorită capacului anti picurare. Așadar, procesul devine mult mai simplu și eficient atunci când combini siropurile cu apă, în cocktail-uri sau când decorezi sub formă de topping înghețata preferată.

 

Istoria siropurilor YO, desprinsă din poveștile anilor ‘30

 

Siropurile YO au o tradiție de zeci de ani, axându-se pe o gamă de produse potrivite pentru vârste și gusturi diverse. De unde această denumire din doar două litere? Ei bine, numele YO vine de la „Ybbstaler Obstverwertung”, o regiune din Austria Inferioară renumită pentru fertilitatea solului, livezi și pajiști înflorite benefice pentru cultivare. Istoria a început în anul 1938, când mustul a fost transformat în coniac, iar povestea de succes a siropurilor YO a continuat în anul 1950, urmând ca peste șase ani brandul să fie înregistrat oficial.

 

YO a devenit repede popular în rândul austriecilor, fiind introdus pe piață în anul 1970. Peste alte două decenii apar inovațiile de succes ale brandului YO. În 1998 a fost lansată sticla de 0,7 L cu design unic, iar în 2004 era introdus siropul de fructe YO diet care avea mai puține calorii.

 

O altă inovație a brandului YO a apărut în 2010, când la nivel internațional a fost lansată sticla PET cu capac anti-picurare. Peste alți trei ani se remarcă brandul YO prin gama „YO fructe de sezon”, un omagiu adus celor patru anotimpuri.

 

Ultimii șase ani au fost reprezentativi pentru siropurile cu fructe ale brandului. În 2016, la aniversarea a 60 de ani, s-au lansat pe piață aromele aniversare YO coacăze roșii și YO fructe albe multivitamine, ambele cu etichetă retro și un design special.

 

Cea mai recentă inovație pentru brandul YO a fost în 2021, când cel mai fructat sirop a lansat varianta fără zahăr. Realizat conform tradiției brandului și conceput cu cele mai bune materii prime, YO fără zahăr nu conține coloranți, fiind disponibil în două sortimente delicioase de zmeură și soc.

 

Descoperă și tu sortimentele care îți plac din gama siropurilor YO și convinge-te de gustul inegalabil al fructelor proaspăt culese din solurile fertile ale Austriei! Află mai multe detalii pe pagina oficială de Facebook – Siropurile YO.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.