Seara trecută, cea mai nouă ediţie a show-ului România are Roast, încheiată cu scorul egal al echipelor Pârșii circumspecți și Marmotele vesele, s-a impus ca lider de audienţă, la nivelul publicului comercial.

Așadar, cea de-a patra ediție România are Roast, difuzată în intervalul 20:26-23:47, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, cu o audiență medie de 4.3 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, care, cu semifinala Masterchef, a înregistrat o medie de 4,2 puncte de rating și 17.1% cotă de piață. În minutul de aur, 22.57, peste 650.000 mii de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Seara trecută, la Antena 1, două noi regiuni au fost luate la roast de Marmotele vesele și Pârșii circumspecți. Cătălin Bordea, Nelu Cortea, Radu Bucălae, Teodora Nedelcu și Teo Ioniță au ironizat zona Munteniei, în timp ce Cosmin Natanticu, Mincu, Maria Popovici, Cristi Popesco și Dan Frînculescu au glumit pe seama Ardealului. Întrucât materialele scrise de ambele echipe au stârnit hohote de râs, publicul prezent în platou a avut o decizie greu de luat, fiind singurii care au hotărât echipa câștigătoare a fiecărei probe. Ediția cu numărul 4 România are  Roast s-a terminat cu egalitatea între Marmotele vesele și Pârșii circumspecți, fiecare echipă plecând astfel acasă cu 5.000 de lei. Tot seara trecută, Loredana a făcut show alături de orchestra Agurida și invitații  Zdob și Zdub, Cabron, Dan Ciotoi și Mihai Teacă. Micutzu, prezentatorul România are Roast, îi invită pe telespectatori să urmărească următoarea confruntare a roast-ului, miercuri, de la 20.30, la Antena 1.

 

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-54 Urban si National
Perioada 1 iunie 2022

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.