Un nou joc extrem de puternic disputat între cele două echipe. Lacrimi. La început de bucurie, apoi de dor, iar la final de durere. O poveste care a schimbat total destinul unei concurente și care abia aseară a devenit cunoscută. S-a încheiat și cea de-a patra săptămână a show-ului fenomen Survivor România!

În premieră, concurenții au luptat ieri în Jocul pentru Comunicare. Cu o miză care le-a adus instant lacrimi în ochi, Războinicii și Faimoșii au scos toată puterea din ei pentru a putea câștiga o poză de acasă. Cei care au reușit să primească un prim semn de la cei dragi au fost Războinicii, care au câștigat cu 10 la 5.

Cu lacrimi amare, Ramona a oferit una dintre cele mai sincere și dureroase destăinuiri: ”Poza asta ar fi fost întreagă dacă ar fi fost și fetița mea… și ar fi trăit. Mi-e foarte dor de fetița mea, avea 6 ani când a trecut dincolo. Eram cu autorulota, am apucat să îi fac baie fetiței și am observat o lumină foarte puternică în oglinda băii. Când am ieșit, luase foc toată rulota, deja incediul era avansat înăuntru. Am încercat să-l sting, dar am luat foc instant pe mână […] Fiul meu a ieșit și iubitul meu, am încercat să urcăm pe ușa laterală, dar în foc nu poți să intri și nu poți să reziști… organismul nu te lasă, instinctul este să ieși afară și să intri la nesfârșit până-l găsești pe cel drag. Am luat foc pe mai multe părți ale corpului, dar pe ea nu am găsit-o”.

Seara s-a încheiat cu alte emoții puternice pentru Războinici: Ana, Relu și Ramona au așteptat voturile telespectatorilor! Cea care a părăsit competiția a fost Ana Dobrovie. Înainte de a pleca acasă, aceasta a spus: ”Știu că am gura mare, mi se spune de fiecare dată. Îmi pare rău de cuvintele pe care le folosesc. Sper să învăț cât mai repede posibil să schimb asta. Vreau să rămân în relații cu toți concurenții, chiar dacă aici ne-am certat. Afară cred că o să fie diferit […] Îmi pare rău că plec atât de devreme”.

Ediția care s-a încheiat cu o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.3 puncte de rating și 28.2% cotă de piață, față de locul 2 care avea 5.0 puncte de audiență și 13.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de români au simțit emoțiile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 22:09, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

Povestea Faimoșilor și a Războinicilor merge mai departe! Nu ratați duminică, de la ora 20:00, luni și marți, de la 20:30, ediții noi incredibile cu multe surprize și probe extrem de puternice. Nu mai există limite, de acum fiecare pas înseamnă evoluție și apropiere de premiul cel mare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.