Netflix a confirmat că cele cinci sezoane din La Casa de Papel au acumulat 6.7 miliarde de ore de vizionare, făcându-l unul dintre cele mai vizionate seriale în altă limbă decât engleză de pe Netflix.

 

2.000 de minute de ficțiune și două jafuri mai târziu, fanii La Casa de Papel au ascultat (și au cântat cu siguranță) Bella Ciao de 6 ori, s-au bucurat de râsul lui Denver de aproximativ 55 de ori și au văzut cum Profesorul și-a aranjat ochelarii pe nas în 45 de momente.

 

Efortul de producție al acestui serial de ficțiune spaniol, creat de Álex Pina și produs de Vancouver Media, a fost masiv. În ultimii ani, peste 1.000 de oameni au lucrat la La Casa de Papel, cu filmări în 300 de locații din 7 țări. Au fost produse în total 600 de salopete roșii, 140.000.000 de bancnote au fost aruncate în aer și aproape 1.000 de milioane de euro au fost „furate”.

 

Despre Vancouver Media:

Vancouver Media este o companie de producție de televiziune înființată la sfârșitul anului 2016 de Álex Pina, ce își propune să creeze producții care să se distingă de restul. De la lansare, a dezvoltat La Casa de Papel, The Pier și White Lines, Sky Rojo fiind cea mai nouă din portofoliu.

 

Despre Netflix:

Netflix este liderul global al serviciilor de divertisment prin vizionare online, cu 222 milioane de abonați din peste 190 de țări care se bucură de seriale, documentare, lungmetraje și jocuri pe mobil într-o mare varietate de genuri și limbi. Abonații au acces nelimitat la conținut, oricând și oriunde, pe orice tip de dispozitiv conectat la internet. Aceștia pot reda, întrerupe și relua vizionarea, fără publicitate sau angajamente.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.