Meduza colaboreaza cu Hozier pentru melodia „Tell It To My Heart”

Asculta aici melodia: https://umusic.lnk.to/TellitToMyHeartPR

Anterioarea piesa, „Paradise”, feat. Dermot Kennedy, a adunat aproape un miliard de ascultari!

Certificati cu discuri de Platina, Meduza si Hozier colaboreaza pentru piesa „Tell It To My Heart”
O capodoperă electronică, plină de emoții și atmosferă, „Tell It To My Heart” îmbină producția sofisticată, marca înregistrată, asociată ferm cu Meduza, cu vocea iconică a lui Hozier.
„Tell It To My Heart” urmează succesul track-ului „Paradise”, colaborarea grupului Meduza cu un alt lider al topurilor irlandeze, Dermot Kennedy, care a obținut premii de platină în mai multe țări, ajungând pe locul 5 în topurile single-urilor din Marea Britanie.

Link YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EduKwPu-6eY

Proiectul Meduza a cucerit scena muzica internationala in 2019, cu hitul „Piece Of Your Hear” (ft. Goodboys), care a adunat 1 miliard de ascultari si o nominalizare la premiile Grammy. A urmat hitul „Lose Control”, o colaborare cu Becky Hill si Goodboys, care a egalat succesul piesei de debut, cu primele locuri in topurile muzicale din UK sau SUA.

Hozier este un tur de forță, premiat cu multe discuri de platină, care a reusit performante incredibile odata cu debutul din 2013, cu single-ul „Take Me To Church”, obținând primul loc in mai multe teritorii, la nivel mondial. De atunci, a lucrat la mai multe albume și single-uri, cimentându-și statutul de unul dintre cei mai importanți compozitori din lume, cu o bază de fani captivati de fiecare lansare.

KUNGS te invita la dans prin lansarea piesei „LIPSTICK”

 

Asculta „Lipstick” aici: https://umusic.lnk.to/LipstickPR

În urma succesului impresionant al melodiei „Never Going Home”, DJ-ul francez de 24 de ani, Kungs, își dezvăluie astăzi, 29 octombrie 2021, noul single intitulat „Lipstick”.

„Lipstick” vine după mega hit-ul pe care Kungs l-a lansat vara aceasta, „Never Going Home”, care a intrat în topurile muzicale din toată Europa și care a acumulat peste 160 de milioane de stream-uri la nivel global. De asemenea, single-ul a fost primit certificări de platină și aur de la mai multe țări din Europa și a petrecut săptămâni la rând în topurile radio din numeroase țări.

Inspirat de atmosfera mediteraneană a petrecerilor „Club Azur” ale lui Kungs și impregnat cu influențe disco, single-ul „Lipstick” este o invitație fresh și veselă pentru a te alătura ringului de dans fără să mai stai pe gânduri!

Kungs a reușit să fie cunoscut pe tot mapamondul în 2016, când a lansat hit-ul inovator „ This Girl”, care a primit certificarea de diamant în numeroase țări și care a acumulat peste 5.2 miliarde de stream-uri la nivel global până în prezent.

 

Katy Perry dezvăluie o înregistrare exclusivă a renumitei piese de la The Beatles, „All You Need is Love”, cu rolul de a ajuta copiii nevoiași prin intermediul organizației nonprofit Baby2Baby

Asculta aici: https://umusic.lnk.to/AllYouNeedIsLovePR

Pentru sezonul de sărbători de anul acesta, Gap și-a unit forțele cu superstarul pop Katy Perry pentru a sublinia importanța iubirii, bunătății și toleranței prin intermediul noii campanii, „ALL TOGETHER NOW”. Noul remix al lui Katy, „All You Need Is Love”, aduce la viață optimismul caracteristic companiei Gap într-o manieră inovatoare.

Concepută de renumitul cineast american, care ocupă și poziția de Global Creative Director în cadrul companiei, Mark Romanek, campania „ALL TOGETHER NOW” amplifică puterea muzicii și a povestilor pentru a transpune sentimentele de iubire și veselie care aduc oamenii împreună – care este, de fapt, și esența piesei memorabile care a inspirat această campanie. The Beatles a lansat „All You Need is Love” în 1967, cu doar doi ani înainte să se înființeze compania Gap (fondată în 1969). Întorcându-ne la prezent, „ALL TOGETHER NOW” o evidențiază pe Katy Perry în toată splendoarea sa, drept un model cultural care își pune amprenta pe domeniul muzicii, al filantropiei și al mișcării de „empowerment”, arătându-le fanilor săi importanța de a face parte din ceva mai mare decât ei.

„Muzica și cultura au făcut mereu parte din moștenirea Gap”, a spus Mary Alderete, Global Head of Marketing la Gap. „Când s-a deschis Gap pentru prima data, în 1969, cu ideea inovatoare de a vinde denim împreună cu o selecție atent aleasă de muzică, Gap și-a luat un angajament fundamental – să facă mai mult decât să vândă haine. Suntem încântați să continuăm misiunea companiei prin acest parteneriat cu Katy Perry, care este un adevărat model la nivel global. Împreună vom ajuta copiii nevoiași de sărbători, prin intermediul unei donații către Baby2Baby, și vom ajuta la crearea unui viitor mai luminos plin de optimism, fără discriminări și dominat de iubire.”

Pe 25 octombrie, Katy a lansat versiunea completă a single-ului „All you Need is Love.” Gap va împărtăși sentimentul de iubire, donând cate 1$ pentru fiecare ascultare a piesei pe Spotify, până la $100,000 către Baby2Baby – o organizație nonprofit, susținută de Katy, care le oferă copiilor ce trăiesc în condiții precare toate necesitățile de bază pe care le merită.

„Sunt încântată să lucrez mereu cu branduri care fac eforturi pentru a face lumea mai bună și mai veselă”, a spus Katy Perry. „Să reinterpretez una dinre cele mai memorabile și emoționante piese din toate timpurile și să avem un mesaj special și important a fost un vis pentru mine. Și nu putea să fie un motiv mai bun decât să aducem oamenii împreună și să împărtășim bucurie pentru sărbători și să strângem bani pentru Baby2Baby, o organizație caritabilă care îmi este foarte dragă. Copiii sunt viitorul nosru. Trebuie să susținem copiii și să-i ajutăm să-și aprecieze valoarea și să aibă respect de sine.

În cinstea Zilei Internaționale a Bunătății, Gap va sărbători prietenia de orice fel și oamenii care susțin acest mesaj. Gap și Disney vor lansa o colaborare exclusivă pentru toate generațiile – logo-ul caracteristic Gap împreună cu Mickey Mouse, prietenul tuturor. Cu această colecție în ediție limitată, Gap va continua să suțină EmbraceRace – o organizație nonprofit care ajută părinții și alți adulți să crească generații de copii care sunt informați, grijulii și curajoși indiferent de rasă. Donația de $50,000 din partea Gap îi va ajuta în dezvoltarea platformei lor, unde sunt împărtășite povești care inspiră despre intersectarea raselor, culturilor și identităților care să încurajeze toate generațiile să accepte prieteniile de orice fel.

 

Conan Gray laneaza melodia „Telepath” si dezvaluie detalii despre turneul mondial „The Conan Gray World Tour 2022

Asculta aici „Telepath”: https://umusic.lnk.to/TelepathPR

Conan Gray, regele pop al generației Z, se pune iar în mișcare și anunță că își va începe turneul „The Conan Gray World Tour 2022”.

Biletele au fost puse în vânzare astăzi, 29 octombrie și pot fi achiziționate de pe
website-ul: www.conangray.com/tour.

Turneul începe pe 1 martie în Dallas, TX la South Side Ballroom, și continuă în Nashville, TN la legendarul Ryman Auditorium pe 6 martie, New York, NY, la Radio City Music Hall pe 16 martie și se încheie după șase săptămâni în Denver, CO la Mission Ballroom, pe 20 aprilie. Turneul european începe pe 5 mai în Oslo, Norvegia, la Sentrum Scene și traversează contintentul pentru o lună, înainte să se încheie pe 9 iunie la Eventim Apollo.

Conan lansează astăzi, 29 octombrie, și noul său single intitulat „Telepath”. Această piesă cu beat uptempo îi evidențiază falsetto-ul puternic și are unul dinte cele mai îndrăznețe și mărețe refrene de până acum. Conan a scris piesa împreună cu niște colaboratori deosebiți, incluzându-i pe Julia MichaelsIlya (Ariana Grande, Jennifer Lopez) și Caroline Ailin (Dua Lipa).

Între timp, cel mai recent single al său, „People Watching” a depășit pragul de 85 de milioane de stream-uri până în prezent. Piesa lansată înainte, „Astronomy”, a strâns peste 50 de milioane de stream-uri și cifrele sunt în creștere, fără să menționăm că Taylor Swift a lăudat piesa pe contul ei personal de Instagram: „Piesa asta este la un alt nivel!! Susțineți/ cumpărați/ ascultați aceasta capodoperă de artă. Așa multă afecțiune & respect pentru @conangray”. În plus, Rodrigo a aparut alaturi de Conan în videoclipul „Sour Prom”.

De când și-a lansat demo-urile originale pe canalul său de YouTube, la vârsta de 15 ani, Conan Gray a devenit unul dintre cele mai notabile superstaruri pop ale generației sale. Chiar și după succesul masiv la nivel global al hit-urilor sale certificate cu multi-platină, „Heather” și „Maniac”, muzica sa continuă să-și păstreze autenticitatea și originalitatea. Albumul de debut al lui Gray, „Kid Krow”, realizat împreună Dan Nigro, colaboratorul și producătorul său de multă vreme, a ajuns pe locul 5 în topul Billboard 200, pe locul întâi în topul Billboard Pop Albums și a devenit cel mai mare debut al unui artist din ultimii doi ani. În vara anului 2020, când „Heather” cucerea topurile din toată lumea, Sir Elton John l-a lăudat pe Conan Gray drept singurul artist din topul Spotify top 50 cu o piesă scrisă în întregime de el. Cu aproape 5 miliarde de stream-uri, Conan Gray a avut trei turnee sold out în America de Nord, un turneu european și show-uri pe tot mapamondul.

 

Imagine Dragons lanseaza, impreuna cu J.I.D., piesa “Enemy” pentru seria animata “Arcane”

Asculta aici piesa: https://www.youtube.com/watch?v=D9G1VOjN_84

Imagine Dragons face echipa cu rapper-ul din Atlanta, J.I.D, pentru o melodie electrizanta. “Enemy” examineaza atat conflictul interior, cat si cel exterior si va putea fi ascultata in seria animata, “Arcane”, inspirata de jocul League Of Legends.

Piesa vorbeste despre conflictul interior intr-o lume in care simti ca nu poti avea incredere nici in propria persoana. Ca si serialul, melodia este atat personala, cat si critica asupra societatii in care traim.

Cantecul “Enemy” a fost produs de duo-ul suedez Mattman & Robin, fiind mixat de cunoscutul inginer de sunet, Serban Ghenea.

Imagine Dragons va porni la inceputului anului 2022 intr-un turneu, in America de Nord, pentru sustinerea proiectului “Mercury – Act 1”.  Albumul a fost produs in colaborare cu Rick Rubin si a debutat in top 10 Billboard Hot 200 si pe locul secund in Top  Alternative Albums si Top Rock Albums, fiind primul proiect muzical din 2018 pana in prezent. Piesele “Wrecked”, “Follow You” si “Cutthroat” sunt prezente pe acest album.

Cu 40 de milioane de albume și 50 de milioane de melodii vândute la nivel global, precum și 60 de miliarde de stream-uri combinate, Imagine Dragons a fost cea mai bine vândută trupă rock din anii 2010, chiar dacă erau ocupați să reinventeze genul. Cele mai importante trei melodii rock din Billboard ale deceniul aparțineau formației – „Believer”, „Thunder” și „Radioactive”.

„Night Visions”, debutul lor din 2012, a intrat în Billboard 200 pe locul 2, iar piesa principală „Radioactive” a dominat Hot Rock Songs al Billboard-ului, a câștigat un GRAMMY pentru cea mai bună interpretare rock și a obținut statutul RIAA Diamond. Smoke + Mirrors, din 2015, a debutat pe locul 1 în Billboard 200.
EVOLVE, care a urmat în 2017, a câștigat o nominalizare la GRAMMY pentru cel mai bun album vocal și a lansat trei hituri radio alternative nr. 1: „Believer”, „Thunder”, nominalizat la GRAMMY, și „Whatever It Takes”. Toate cele trei melodii au fost, de asemenea, printre primele 5 hit-uri la radio din Top 40, „Thunder” ajungând pe locul 1. Al patrulea album al trupei, ORIGINS, a debutat în topurile Billboard’s Alternative Albums și Top Rock Albums și single-ul „Natural” a petrecut nouă săptămâni pe locul 1 la radio-urile alternative.

 

Maximillian lanseaza albumul sau de debut – „Too Young”

Asculta aici materialul: https://umusic.lnk.to/TooYoungPR

O colecție fluidă de cântece despre necazurile tinereții, ale 05prieteniei și ale iubirii. 

„M-am întrebat întotdeauna de ce unii adulți susțin că „Ești prea tânăr ca să înțelegi”. Mai ales că am fost întâmpinat de aceste cuvinte exacte în situații cruciale, în care aveam nevoie de răspunsuri reale pentru a înțelege. Sentimentele vor fi sentimente, indiferent dacă ai 50 de ani sau cinci. Ele dor, indiferent cine ești și trebuie să vorbim despre ei.

„Too Young” este albumul de debut mult așteptat al cântărețului și compozitorului Maximillian, în vârstă de 22 de ani. Starul pop din Copenhaga este aici pentru a spune adevărul tinerilor!
Prin 11 cântece, Maximillian dezvăluie emoții și sentimente care vin din propria sa viață, când a crescut ca un copil inocent pentru a deveni un adolescent cu probleme și acum se îndreaptă către o viață viitoare ca ființă umană independentă.

Maximillian a debutat la vârsta de doar 17 ani, cu un sunet care a îmbinat trip-hop-ul și sufletul electronic cu melodii pop în fața ta. Și odată cu lansarea imnului pop de chitară, „Beautiful Scars”, care a adunat aproape 100 de milioane de streamuri numai pe Spotify, un #1 hit în Filipine și o certificare tripla de Platina, Maximillian a făcut în sfârșit un progres și a deschis calea pentru lansarea „Too Young”.

Majoritatea melodiilor sunt înregistrate în colaborare cu producătorul Marco Twellmann. Prietenia și munca lor împreună a fost un proces creativ care fuzionează mai multe genuri. „Happier” zâmbește deasupra unui ritm reggae groovy, în timp ce „Purple Trees (We Can Just Dance)” inspirat de R&B este 808-minimalism. „Losing You” amintește de senzația trupelor de băieți de la sfârșitul anilor 90 și a hip hop-ului întunecat din anii 00.

Maximillian spune:
„Acest album reflectă cine sunt și unde este viața mea acum. A fi tânăr înseamnă atât de multe lucruri diferite. „With You” înseamnă să fii îndrăgostit fără speranță – când ești un iepure prins de faruri și nu ai idee ce urmează! Dragostea poate fi cel mai bun prieten al tău sau cel mai rău dintre dușmani.”

 

CHVRCHES a lansat “Screen Violence: Director’s Cut”

Asculta aici: https://umusic.lnk.to/ScreenViolencePR

CHVRCHES a surpins fanii cu varianta extinsa a albumului “Screen Violence”, care contine 3 piese noi: “Killer”, “Bitter Land” si “Screaming”.
Lansat cu doua zile inainte de Halloween, ca un mod de multumire pentru succesul proiectului, “Director’s Cut” continua povestea albumului si sarbatoreste sezonul infricosator. “Screaming” si “Bitter End” prezinta confruntarea cu deziluzia si teama care se intrepatrund.

Lauren Mayberry a declarat despre cele 3 piese noi ca: “noul album a fost atat de diferit de restul proiectelor CHVRCHES anterioare, ca ar fi fost nepoliticos sa nu introducem si piese cu tematica Halloween-ului.” “Killer”, “Bitter End” si “Screaming” au fost incepute in 2020 si au fost terminate dupa lansarea albumului.

“Screen Violence: Director’s Cut” contine si single-urile: “How Not To Drown”, impreuna cu Robert Smith, “He Said She Said” si “Good Girls”. Videoclipurile oficiale ale celor 3 piese sunt regizate Scott Kiernan si prezinta un cadru nostalgic, lo-fi, alcatuind o trilogie.

Trupa va sustine un turneu in primavara anului 2022, in Regatul Unit. Aceasta va concerta in Dundee, Glasgow, Edinburgh, Newcastle, Londra, Birmingham si Manchester.

Screen Violence: Director’s Cut tracklisting

  1. Asking For A Friend
  2. He Said She Said
  3. California
  4. Violent Delights
  5. How Not To Drown (ft. Robert Smith)
  6. Final Girl
  7. Good Girls
  8. Lullabies
  9. Nightmares
  10. Better If You Don’t
  11. Killer
  12. Screaming

Bitter End

 

Big Sean si Hit-Boy fac echipa pentru EP-ul “What You Expect”

Stream: https://umusic.lnk.to/WhatYouExpectPR

Big Sean si Hit-Boy au o chimie aparte, colaborand pentru piese precum “Clique”, “Friday Night Cypher”, “Deep Reverence”, “Lithuania”, “Overtime”, “Bezerk”, “Lucky Me”, “Don Life”, dar si multe altele.

Cei doi artisti au lansat saptamana trecuta piesa “What A Life”, care va fi prezenta pe noul proiect. Totodata, EP-ul contine 6 melodii, unde ii putem regasi si pe Bryson Tiller, Lil Durk, Babyface Ray si 42 Dugg.

Dupa mai multe mixtape-uri lansate, Big Sean a lansat albumul de debut, “Finally Famous”, in anul 2011, urmand ca in 2013 sa scoata “Hall Of Fame”. Al treilea proiect, “Dark Sky Paradise”, a fost primul care a debutat pe primul loc in Billboard Hot 200. Acesta a creat impreuna cu Jhene Aiko proiectul Twenty88. Urmatoarele albume, “I Decided” din 2017, “Double Or Nothing” realizat impreuna cu Metro Boomin si “Detroit 2” din 2020 au debutat pe primul loc in Billboard Hot 200 si sunt certificate cu discul de platina.

Hit-Boy este un rapper si producator american, celebru pentru contributiile la piesele “Niggas In Paris”, de la The Throne, “Goldie” de la A$AP Rocky, “Clique” de la Kanye West si “Sicko Mode” de la Travis Scott. Acesta a lucrat cu Beyoncé, Rihanna, Ariana Grande, Jay-Z, Kanye West, Kendrick Lamar, Travis Scott, Nipsey Hussle, Roddy Ricch, Drake, castigand 3 premii Grammy pentru munca depusa.

“What You Expect” Tracklist:
1. Big Sean, Hit-Boy – Chaos
2. Big Sean, Hit-Boy – Into It
3. Big Sean, Hit-Boy – The One
4. Big Sean, Hit-Boy, Bryson Tiller, Lil Durk – Loyal To A Fault
5. Big Sean, Hit-Boy, Babyface Ray, 42 Dugg – Offense
6. Big Sean, Hit-Boy – What A Life

 

Of Monsters And Men a lansat albumul “My Head Is An Animal”

Asculta materialul: https://umusic.lnk.to/MyHeadIsAnAnimalPR

Pentru a sarbatori a zecea aniversare a albumului “My Head Is An Animal”, trupa islandeza a lansat o editie speciala a proiectului.

“My Head Is An Animal” contine aceleasi piese ca varianta initiala, doar ca “Numb Bears”, “Lakehouse”, “Sinking Man nu erau prezente pe platformele de streaming. In plus, formatia a adaugat si alte doua piese, ce puteau fi auzite doar la concertele live. “Phantom” si “Sugar In A Bowl” vor putea fi ascultate de toti fanii trupei, din intreaga lume.

Of Monsters And Men este o formatie islandeza de muzica indie/folk si rock. Ea este formata din Nanna Bryndís Hilmarsdóttir, Ragnar „Raggi” Þórhallsson, Brynjar Leifsson, Arnar Rósenkranz Hilmarsson si Kristján Páll Kristjánsson. Albumul de debut, “My Head Is An Animal”, a ajuns pe prima pozitie a top-urilor din Australia, Islanda si Irlanda. In Billboard Hot 200, materialul a ocupat a 6-a pozitie, iar piesa “Little Talks” a ajuns in top 10 in majoritatea top-urilor din Europa, incluzand locul 1 in Irlanda si Islanda

1. Of Monsters and Men – Dirty Paws
2. Of Monsters and Men – King And Lionheart (2011 Iceland Release Version)
3. Of Monsters and Men – Numb Bears (2011 Iceland Release Version)
4. Of Monsters and Men – Sloom
5. Of Monsters and Men – Little Talks
6. Of Monsters and Men – From Finner
7. Of Monsters and Men – Six Weeks
8. Of Monsters and Men – Love Love Love
9. Of Monsters and Men – Your Bones
10. Of Monsters and Men – Lakehouse (2011 Iceland Release Version)
11. Of Monsters and Men – Yellow Light
12. Of Monsters and Men – Sinking Man (2011 Iceland Release Version)
13. Of Monsters and Men – Phantom
14. Of Monsters and Men – Sugar in a Bowl
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.