Duminică, 10 octombrie, emisiunea “Asta-i România!” a fost prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară, poziționând postul TV Kanal D pe primul loc în preferințele acestora, la nivel Național ți pe targetul All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Ieri, în intervalul orar 14:30 – 16:00, emisiunea “Asta-i România!” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, acumulând un rating de 3,1%, și o cotă de piață de 11,8%, la nivelul întregii țări, și 3,0% puncte de rating și 11,6% cotă de piață, în rândul publicului de la orașe. Pe targetul comercial, Kanal D a înregistrat 1,8% puncte de rating, și 11,5% cotă de piață, stația TV ocupând poziția secundă.

542.000 de români au urmărit în medie, ieri, Kanal D, în intervalul mai sus menționat, minutul de aur fiind înregistrat la 15:25, când 706.000 de români urmăreau emisiunea “Asta-i România!”.

Unul dintre subiectele preferate ale românilor, din cadrul celor oferite de emisiunea “Asta-i România!” s-a dovedit a fi povestea tulburătoare a unor copii din Roman, jud. Neamț, nevoiți să-și vândă jucăriile, ca să se poată întreține.

Nu ratați emisiunea “Asta-i România!”, prezentată de Mihai Ghiță, în fiecare duminică de la ora 14:30, la Kanal D!

 

Audiente “Asta-i Romania!”

Target National:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.1 11.8 542
ASTA-I ROMANIA Pro TV 2.9 11.0 506
14:30-16:00 Romania TV 2.4 9.3 429
  Antena 1 1.5 5.6 256
  Antena 3 1.4 5.4 247
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.10.2021        

 

 

Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3.0 11.6 283
ASTA-I ROMANIA Romania TV 2.6 10.2 249
14:30-16:00 Pro TV 2.4 9.3 226
  Antena 3 1.4 5.6 138
  National TV 1.1 4.4 108
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.10.2021        

 

Target 18-49 Urban

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 2.1 13.3 90
ASTA-I ROMANIA Kanal D 1.8 11.5 77
14:30-16:00 Antena 1 0.9 5.8 39
  Romania TV 0.8 5.1 34
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.10.2021        

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here