Cea de-a patra ediţie a primului stage Asia Express – Drumul Împăraţilor, difuzată aseară la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţã la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial, Antena 1 a fost lider cu o medie de 6.9 puncte de rating și 24.1% cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6.2 puncte de rating și 21.6% cota de piață.

Seara de marți a adus un prim câștig în competiție pentru Adriana Trandafir și Maria Speranța, ce au adjudecat prima lor amuletă de 1000 Euro în urma luptei din satul de pescari. Deși cuplul mamă-fiică a plecat cu un avantaj în cursă, imprevizibilul competiției a schimbat ordinea clasamentului. Estera și Lidia Buble au reușit să se claseze pe prima poziție la finalul zilei și au obținut cea de-a doua imunitate a etapei. Astfel, cele două surori alături de Mihai și Elwira Petre sunt singurii concurenți ce și-au asigurat locul în competiție, căci nu vor putea fi nominalizați în cursa pentru ultima șansă, difuzată diseară pe Antena 1, de la 20:30.

În seara aceasta, trei echipe vor intra într-o cursă ultimatum desfășurată în orașul de pe două continente- Istanbul. Ca de obicei, ultimele două echipe ajunse la punctul de control se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, iar o a treia va fi votată de vedetele show-ului. Echipele vor disputa ultima șansă în viteză amețitoare într-un oraș aglomerat, în care distanțele dintre misiuni le vor părea scurte, dar le vor testa răbdarea: ”Cursa este umăr la umăr. Mi s-a părut imposibilă misiunea într-un punct. Am zis că rămânem aici”, vor spune concurenții.

Finalul ediției va fi plin de suspans, căci una dintre echipe va fi în pericol de eliminare. Care vor fi echipele ce intră în cursa pentru ultima șansă și, mai ales, ce verdict va da diamantul la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea de la 20:30, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Împăraților.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 21 septembrie 2021

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.