Facebook incearca sa blocheze (in dulcele stil propriu) pe cat de mult poate linkurile externe, asa ca a facut foarte complicat procesul de promovare prin Facebook Events si prin Facebook in general. Logica este sa platesti Ads ca sa te promovezi. Asa ca momentan linkul acela de „tickets” in Facebook Events nu mai poate fi pus decat daca faci evenimentul de pe web si introduci linkul din aplicatia de mobil. Smart, nu?

Si oricum l-au facut „neclickuibil” (adica nu poti da click pe el). Cum 10-15% din vanzari in medie inca vin din Facebook events (atentie, nu neparat din Ads!), va recomandam sa puneti linkul cat mai sus in descriere (Description), eventual dupa primul paragraf.

De forma:

Va invitam in data de la evenimentul x etc.. (o scurta descriere)
[paragraf]
Bilete: www.iabilet.ro/bielte-event-id-123 (linkul dvs de bilete)
[paragraf]
Continuarea..

De asemenea, va recomandam sa folositi si Stories cu Swipe + link. Stories au ajuns sa aiba un reach mult mai mare decat postarile organice. Paginile de brand deja sunt compromise fara bani in Ads, iar cele personale, fara „link in comentarii” nu prea mai fac reach mare.

Si daca tot am zis de Stories..

Instagram este taramul tinerilor de la cele mai fragede varste pana la 14-15 poate 16 ani. Asa ca daca aveti tineri in target, folositi Stories. In postari nu puteti pune linkuri catre iabilet DAR puteti pune pe pagina personala / de brand in „Bio” (descriere). Multi se promoveaza asa: „Va asteptam, va invitam, Link in bio” + poza frumoasa

Nu subestimati puterea social media. Cam 25-30% din potentialii spectatori ai dvs stau DOAR acolo si nu citesc si nu se informeaza din alta parte despre events (decat, probabil din newsletterele iabilet)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.