PRO TV aduce românilor, zi de zi, cele mai obiective informații, anchete de top și producții variate de divertisment, comedie și talent, iar Filmul PRO ține oamenii în fața televizoarelor cu suspans și acțiune.

 

În a treia săptămână a lunii mai, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat 8.1 puncte de rating și 25.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.8 puncte de rating și 18.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 6.5 puncte de audiență și 23.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5.3 puncte de rating și 19.1% share.

 

Românii au ales Filmul PRO! PRO TV a fost lider de audiență pe 23 mai, în intervalul orar 19:59 – 23:00, și a înregistrat 7.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.2 puncte de rating și 19.9% share.

 

Vinerea aceasta, de la 20:30, oamenii pot urmări marea finală Românii au talent. Concurenții sunt pregătiți să-i convingă pe telespectatori să-i voteze pentru marele premiu în valoare de 120.000 de euro.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.