– toata aplicatia este Do It Yourself – adica event/venue manager-ul are control total asupra tuturor datelor si informatiilor din aceasta
– aplicatia ofera multe optiuni pentru evenimentele evenimente repetitive / stagiuni
– organizatorii pot vinde la locatie merchandise sau bautura / mancare pentru salile de spectacol / teatru / stadion etc.. iar softul se conecteaza automat la casa de marcat pentru a emite bon fiscal clientului.
– aplicatia suporta mai multe puncte de lucru simultan in cadrul aceleiasi locatii
– se poate seta un numar maxim de vizitatori pe un interval orar / grad de ocupare (util mai ales in pandemie dar si in general pentru a evita inghesuiala la orele de varf)
– organizatorii pot introduce singuri tarifele pentru bilete in sistem si le pot administra in timp real oricand si de oriunde
– aplicatia accepta inclusiv vanzarea de „jetoane” pentru expozitii cu simulatoare sau unde interactiunea cu exponatele se bazeaza pe acestea.
– aplicatia are cote de TVA configurabile in functie de produse
– produsele in sistem se adauga in timp real chiar de catre organizator / manager
– organizatorii pot vinde singuri bilete la locatie oricand, direct din sistem cu printare pe hartie A4
– in sistem se gasesc diverse tipuri de raportari pentru biletele vandute sau stocuri / inventar / gestiune / balanta / fise de magazie / nir-uri / serii / unitati de masura / furnizori pentru produsele din shop, rapoarte care se pot introduce direct in contabilitate
– se pot adauga si administra mai multe sali, evenimente sau locatii in acelasi timp din aceeasi interfata
– nu este nevoie de cunostinte IT si nici de spatiu pentru instalarea aplicatiei. Totul este online la noi pe servere
– softul include deja toate functionalitatile iabilet.ro pe partea de ticketing
– scanarea biletelor se efectueaza cu o aplicatie proprie Android (in curand si IOS)
– fiecare client primeste un account manager dedicat

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.