In primele trei luni ale anului 2021, Kanal D s-a plasat pe primul loc in topul audientelor, cu o cota de piata impresionanta, in Prime Time (20:00 –24:00), la nivelul publicului National, cat si pe All Urban.

Pe Targetul National, Kanal a fost pe primul loc in topul televiziunilor cu 8,8% Rating si 20,0% Share, inregistrand o crestere a cotei de piata de 33% fata de anul precendent (15,0% cota de piata in 2020).  Si la orase Kanal D s-a pozitionat pe primul loc, in perioada ianuarie – martie 2021, cu 7,2% Rating si  17,1% Share, cu o crestere a cotei de piata de 38% fata de acelasi interval in 2020 (12,4% Share).

Show-uri precum reality-ul revolutionar „Survivor Romania”, emisiunea de interviuri „40 de intrebari cu Denise Rifai”, reality-show-ul „Trairi alaturi de Andreea Mantea”,  serialele turcesti „Hercai” si „La rascruce” sau filmul de duminica au fost alegerile telespectatorilor in fata micului ecran, seara de seara, la Kanal D, in primele trei luni ale anului in curs.

 

**Cifre comparative 2020-2021

 

**Sursa: Kantar Media Romania

 

National
Units >> 20:00-24:00
  Jan-Mar 2020 Jan-Mar 2021 Growth
Channels Rtg% Shr% Rtg% Shr% Rtg% Shr%
Kanal D 6,4 15,0 8,8 20,0 37% 33%
Pro TV 8,0 18,7 7,8 17,8 -2% -5%
Antena 1 5,5 12,8 5,5 12,5 0% -3%
             

All Urban

Units >> 20:00-24:00
  Jan-Mar 2020 Jan-Mar 2021 Growth
Channels Rtg% Shr% Rtg% Shr% Rtg% Shr%
Kanal D 5,1 12,4 7,2 17,1 40% 38%
Pro TV 7,6 18,3 7,2 17,0 -5% -7%
Antena 1 4,9 11,9 5,1 12,2 4% 3%

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.