Miercuri seară, Imperiul Leilor a găzduit ideile și speranțele tinerilor antreprenori, care au venit să-i convingă pe investitori că au toate atuurile să devină mari oameni de afaceri cu business-uri de succes. Leii au ascultat, au analizat, au negociat și într-un final au decis să finanțeze o parte dintre propunerile acestora. Show-ul Imperiul Leilor a fost lider de audiență.

 

Ieri, PRO TV s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor în intervalul orar 20:29 – 22:31, înregistrând 9.1 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 7.7 puncte de rating și 17.9% share. În ceea ce privește segmentul comercial, show-ul Imperiul Leilor și-a menținut prima poziție cu 8.1 puncte de rating și 22.1% cotă de piață în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.1 puncte de audiență și 19.4% share.

 

Ayako Funatsu este născută în Japonia, locuiește de 20 de ani în România și iubește arta. A venit aseară în fața leilor cu o idee – cursuri online de origami și flori de hârtie. ”Eminescu e iubitul meu! Îmi place foarte foarte mult să cânt”, a mărturisit aceasta înainte de a intra în Imperiu cântând poezia „Pe lângă plopii fără soț…”. Chiar dacă afacerea este încă la început, leii au fost impresionați de povestea ei de viață, dar și de dragostea pe care o are pentru cultura și poporul român. ”Nu mă așteptam să văd o doamnă atât de frumoasă, asiatică, îmbrăcată în costum național și vorbindu-mi așa de frumos, în limba mea, despre Eminescu. Pe mine m-ai impresionat și nu văd niciun motiv pentru care n-ai impresiona pe toată lumea care intră în magazinele noastre”, i-a spus Dan Șucu, cel care a acceptat să-i ofere cei 15.000 de euro pentru care a venit în Imperiu. În plus, și ceilalți investitori s-au arătat deschiși să o sprijine în demersul ei de a populariza conceptul de flori din hârtie făcute manual.

 

Luca Știrbăț a ajuns în fața leilor cu două propuneri: un sistem modular de mobilă adaptabil pentru orice locuință, dar și o platformă de carpooling pentru companiile mari. Investitorii au ales să se partenerieze cu acesta astfel: Dragoș Petrescu și Bogdan Micu i-au oferit 35.000 de euro în schimbul a 30% din aplicație, iar Dan Șucu și Bogdan Micu au 40% din business-ul de mobilă în schimbul unei investiții de 100.000 de euro.

 

Aseară, pentru prima dată, doi concurenți cu produse similare au intrat într-un duel, în urma căruia, unul singur a avut ocazia să continue negocierea cu leii: Ion și Eliza Mămăligă au venit cu batoane nutritive, iar Ioana Octavia Bogdan cu ideea de mic dejun sănătos cu fructe și ovăz. În urma duelului, Ioana a fost cea care a rămas în fața leilor, iar propunerea ei a primit o finanțare de 100.000 de euro în schimbul a 40% din afacere, din partea Cristinei Bâtlan.

 

Fostul câștigător Masterchef, Ciprian Ogarcă, a închis seara cu propunerea de a dezvolta o franciză de restaurante specializate în pizza cu praz. Concurentul a cerut o investiție de aproape o jumătate de milion de euro. ”Două condiții îți propun: prima, să facem dezvoltarea business-ului pe termen foarte lung, pe 4 ani, și a doua, să nu accepți ajutor din partea celorlalți lei pentru că nu știu ei ce vreau eu să fac cu tine”, i-a spus Mohammad Murad. După ce i-a propus să schimbe ideea de extindere a afacerii și să încerce să o scaleze la adevăratul ei potențial, Mohammad Murad a bătut palma cu Ciprian Ogarcă pentru o finanțare de 400.000 de euro în schimbul a 49% din business.

 

Leii redeschid seiful speranțelor și săptămâna viitoare, într-o nouă ediție Imperiul Leilor – miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.