Românii și-au început primăvara alături de PRO TV, alegând să se informeze, relaxeze și să se distreze cu emisiunile, filmele și Știrile PRO TV. În continuare, producțiile televiziunii sunt în topul preferințelor românilor de pretutindeni.

 

În prima săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat o medie de 8.0 puncte de rating și 23.9% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.3 puncte de rating și 18.7% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 24.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.0 puncte de rating și 17.0% share.

 

În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate.

 

Televiziunea aduce pe micile ecrane producții de top, care fac istorie. Grila de primăvară a PRO TV le-a adus românilor emisiuni care i-au ținut cu ochii lipiți de TV, precum Românii au Talent, cu spectacol la dublu, Imperiul Leilor, cu investiții și idei de afaceri fabuloase, sau Șef sub acoperire, cu manageri de top, dar și seriale excelente. Las Fierbinți, ce continuă să fie lider de audiență, sau Profu, care aduce în prim-plan probleme de interes pentru adolescenți, părinți și profesori deopotrivă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.