Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de ProTV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață. Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat ProTV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

Duminică, de la ora 20.00 un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here