Show-ul Te cunosc de undeva! și-a desemnat aseară câștigătorul celui de-al 15-lea sezon al transformărilor: AMI. Artista a obținut cele mai multe puncte acordate de jurații show-ului, Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și de colegii nefinaliști: Adda, Jojo, Tavi şi Toto. În finala prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, AMI şi-a dat examenul suprem pe scena transforming show-ului, cu rolul lui Britney Spears.

 

Finala celui de-al 15-lea sezon a condus clasamentul audienţelor în rândul publicului din mediul urban, cu o audienţă medie de 9.8 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţă, urmată de Pro Tv cu 8.7 puncte de rating şi 19.4% cota de piaţă. În minutul de aur, 20:51, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau finala transforming show-ului. Aseară, Antena 1 a fost lider de audienţă şi în Prime Time (19:00 – 23:00), în rândul publicului din mediul urban, înregistrând o medie de audienţă de 9.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.1%.

 

„Înainte de a începe această gală, finala, eu deja eram câştigată, pentru că v-am câştigat pe voi toţi! Vreau să împart acest titlu cu voi toţi, îl meritaţi fiecare! Sunt foarte emoţionată, sincer nu mă aşteptam să câştig. Au fost nişte momente excepţionale în seara asta. Vă sunt recunoscătoare tuturor şi vouă, celor de acasă. A fost o onoare să fac parte din acest proiect. Vă am pe toţi în suflet, vă iubesc şi vă preţuiesc. Sunt cea mai fericită că mi-aţi dat ocazia să mă autodepăşesc!”, spune câștigătoarea AMI.

 

Pe locurile următoare s-au clasat Adriana şi Romică (locul II), care au adus pe scena transforming show-ului un fragment din filmul O floare şi doi grădinari, Monica şi Marcel (locul III), care i-au imitat pe Alla Pugacheva şi Ivan Rebroff şi Liviu şi Andrei (locul IV), care aseară au interpretat două etape diferite ale aceluiaşi personaj – Gică Petrescu.

 

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 decembrie 2020

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.