În această toamnă, Topman va relansa o serie de branduri proprii, sub îndrumarea noului director comercial, Mitch Hughes. De când s-a alăturat echipei în 2018, Hughes s-a concentrat pe materializarea sugestiilor primite de la clienți și a făcut toate modificările necesare astfel încât să scoată în evidență calitățile brand-ului.

Astfel, noul director comercial va introduce 11 noi brand-uri ale designerilor colaboratori, printre care Hermano și Marshall Artist, și va dezvolta categoria de îmbrăcăminte – leasurewear – ducând-o la o cincime din totalul afacerilor. În plus, acesta și-a luat angajamentul că denimul folosit de Topman va fi realizat din bumbac organic 100% până în vara anului 2020.

„Scopul nostru este acela de a îmbunătăți constant experiența Topman; ne asumăm mai multe responsabilități atunci când vine vorba de oamenii, produsul și planeta noastră. Dezvoltăm mai multe linii de modă – de relaxare și potrivire a măsurilor – și ne-am redus structura de prețuri cu 10%. În această lună se lansează Topman pe ASOS.com, iar anul viitor vom continua să ne dezvoltăm pe baza parteneriatelor noastre en-gros, astfel încât să fim accesibili și mai multor clienți la scară globală”, a declarat Mitch Hughes, Director Comercial, Topman.

Topman Signature pune bazele unei experiențe de lux sportiv, introducând capse într-o garderobă cheie, formată dintr-o paletă de culori monocromatică. Design-urile simple și elevate ale outfit-urilor Topman sunt sub forma unui text grafic scris de-a lungul seturilor și accesoriilor athleisure, care oferă un aspect uniform din cap până în picioare.

După succesul său anterior, Topman Premium revine și în această toamnă. Lâna Merino și piela stau la baza acestei colecții care cuprinde 21 de piese. Țesăturile și finisajele de lux, alături de design-ul complex, rezonează cu clientul Topman obișnuit. Accesibilitatea nu este compromisă când vine vorba de această colecție de înaltă calitate.

Topman LTD a revenit cu un design potrivit pentru siluete usor accesibile și sportive,  reimaginate cu țesături moderne din punct de vedere tehnic. Colecția iși are inspirația  din tendințele urbane. Nailonul, materialele reflectorizante și imprimeurile supra-dimensionate sunt în fruntea acestei colecții. Elementele de design inserate cu grijă promit capse funcționale, versatile pentru garderobă.

Topman lansează o mică colecție – Topman Heritage – formată din patru ținute care includ costume din trei piese, paltoane, cămăși cu guler penny și șepci plate. Ținuta inteligentă pentru zilele mai răcoroase necesită aceste piese stratificate care se inspiră din chintesenta stilurilurilor britanice post-război.

O selecție de produse din colecțiile TOPMAN amintite se vor găsi în magazinele TOPSHOP TOPMAN din București Mall Vitan și Băneasa Shopping City.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.