Marti, 30 iulie, Stirile Kanal D, de pranz, difuzate in intervalul 12:00 – 13:00, au pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat pe targetul Comercial, cat si cel National. Subiectele prezentate ieri in Jurnalul de pranz, prezentat de Ilinca Obadescu, a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape 400.000 de telespectatori din intreaga tara.

Marti, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 19,6% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,1% rating si 14,1% cota de piata, pe targetul National, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1,6 19,6 67
  Antena 1 1,0 12,0 41
  Disney Junior 0,5 6,0 21
STIRILE KANAL D 12:00 Digi 24 0,4 5,4 18
12:00-13:00 Pro TV 0,4 4,7 16
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2019        

 

Target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,1 14,1 379
  Romania TV 1,8 11,7 314
  Antena 3 1,3 8,6 231
STIRILE KANAL D 12:00 Antena 1 1,2 7,6 205
12:00-13:00 Pro TV 1,1 7,1 192
Source: Kantar Media Romania        
Date: 30.07.2019        

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.