Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, anunță lansarea Blonde Espresso Roast, o cafea ușor prăjită, cu un gust intens și o aromă moderată de citrice, prezentându-le astfel clienților un nou mod de a experimenta băutura preferată pe bază de cafea.

Prin introducerea Blonde Espresso în meniul permanent, alături de Espresso-ul semnătură, Dark Roast, adăugat în meniu în urmă cu peste 40 de ani, clienții își pot personaliza în premieră, gratuit, baza oricărei băuturi de la Flat White, Cappucino, Macchiato la orice băutură espresso cu gheață.

„Ne bucurăm să le oferim clienților noștri opțiunea de a alege între Starbucks® Signature sau Starbucks® Blonde atunci când își comandă băutura preferată pe bază de espresso. Barista noștri sunt încântați să îi ajute pe cei care ne vizitează cafenelele să descopere un nou gust pentru espresso. Ne dorim ca fiecare experiență pe care aceștia o au la Starbucks să fie perfectă”, a declarat Andreea Pielaru, Marketing Manager Starbucks România și Bulgaria.

Gradul de prăjire al acestei cafele reflectă măiestria specialiștilor Starbucks – cu mai mult de 45 de ani de experiență în acest domeniu – și indică un amestec unic care evidențiază un corp mai ușor și un gust mai blând al espresso-ului. Opțiunea Blonde Espresso Roast este perfectă pentru cei care caută un alt tip de espresso, fără compromisuri în ceea ce privește gustul.

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listat public. Compania operează branduri, cum ar fi: KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, și este, de asemenea, proprietarul conceptelor La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog, KABB și Sushi Shop. În prezent, compania deține peste 2000 de restaurante în segmentele de Servire Rapidă și Casual Dining în 26 de țări: Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxembourg, Arabia Saudită, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie. Mai multe informații sunt disponibile pe www.amrest.eu/en.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.