Cel mai recent sondaj de media, realizat de Reuters Institute în peste 40 de state din întreaga lume printre care se numără și țara noastră, arată că încrederea românilor în presă a crescut în 2020, comparativ cu anul trecut.

 

Televiziunea și mediul online sunt principalele surse de informare ale românilor, iar PRO TV și stirileprotv.ro conduc topurile locale în preferințele românilor! Așadar, PRO TV continuă să fie cel mai puternic brand media din țară, cu o diferență de 20 de puncte procentuale față de televiziunea de pe locul secund. Unul din doi oameni a declarat că s-a uitat de mai mult de trei ori la PRO TV în săptămâna de dinaintea interviului pentru sondaj. În mediul online, stirileprotv.ro este site-ul în care au cea mai mare încredere.

 

Sondajul a fost realizat de Reuters Institute de la Universitatea Oxford, în partenerial cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării București, în perioada ianuarie – februarie 2020, pe un eșantion de 2017 persoane cu o distribuție urbană, cu acces mai mare la tehnologie și cu posibilități financiare mai mari.

 

Website-ul stirileprotv.ro, urmărit de milioane de români!

 

De la începutul anului, aproximativ 7 milioane de vizitatori unici au intrat lunar pe stirileprotv.ro și s-au documentat despre diverse subiecte la nivel național sau internațional. În total, în perioada ianuarie – mai 2020, pe site-ul stirileprotv.ro au fost peste 300 de milioane de vizualizări.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.