Povestea de dragoste între Nefes și Tahir, dar și frământările interioare ale eroinei serialului “Lacrimi la Marea Neagră” se bucură de aprecierea publicului din întreaga țară, la fiecare difuzare pe micul ecran. Episodul difuzat aseară a clasat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, atât în rândul populației din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația din mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Cel de-al patrulea episod al serialului fenomen “Lacrimi la Marea Neagră”, difuzat în intervalul 20:00 – 23:15, a înregistrat audiențe spectaculoase; cu 5,8% rating și 13,9% cota de piață, pe targetul Național, și 4,9% rating și 12,5% cota de piață, pe targetul All Urban, Kanal D s-a poziționat pe locul doi în topul audiențelor.

În intervalul orar mai sus menționat, o medie de peste un milion de telespectatori din întreagă țară se aflau în față micilor ecrane, pe Kanal D, în fiecare minut al difuzării serialului “Lacrimi la Marea Neagră”.

Minutul de maximă audiență, atins la 21:55, în momentul în care fanii serialului vizionau momentele pline de încărcătură emoțională între Tahir și micuțul Yigit, înainte ca băiatul și mama lui să își pregătească fuga în Rusia, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.3 milioane de fani (1.321.000).

 

Programele oferite telespectatorilor de stația Kanal D, joi, 5 septembrie, au fost urmărite de sute de mii de români fiecare, dovadă stand cifrele de audiența înregistrate. Astfel, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei”, “Știrile Kanal D”, de la ora 12.00 și 19:00, “În căutarea adevărului”, “Teo Show” și serialele turcești “Lacrimi la Marea Neagră” și “Mireasă din Istanbul” au poziționat Kanal D pe locul doi în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public.

Pe întreagă durata a zilei de joi, Kanal D a înregistrat 2,3% rating și 12,7% cota de piață, pe targetul Național, 2,0% rating și 11,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 1,4% rating și 12,6% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

Audiente 5 septembrie, Kanal D, serial “Lacrimi la Marea Neagra”

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 11,2 28,8 1074
  Kanal D 4,9 12,5 466
  Antena 1 2,9 7,6 282
SEN ANLAT KARADENIZ Romania TV 2,8 7,3 271
20:00-23:15 Antena 3 2,7 6,9 256
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.09.2019

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 12,3 29,5 2193
  Kanal D 5,8 13,9 1030
  Romania TV 3,3 7,8 582
SEN ANLAT KARADENIZ Antena 1 3,1 7,5 559
20:00-23:15 Antena 3 2,4 5,7 425
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.09.2019

 

Audiente Kanal D, joi, 5 septembrie, intreaga zi

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 3,2 28,4 136
  Kanal D 1,4 12,6 60
  Antena 1 1,3 11,5 55
KANAL D Romania TV 0,5 4,2 20
Whole day Antena 3 0,3 2,7 13
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.09.2019
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 3,7 21,6 358
  Kanal D 2,0 11,3 187
  Romania TV 1,6 9,1 150
KANAL D Antena 1 1,6 9,0 149
Whole day Antena 3 1,2 6,8 112
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.09.2019
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 4,1 22,7 733
  Kanal D 2,3 12,7 410
  Romania TV 1,7 9,3 301
KANAL D Antena 1 1,6 8,7 280
Whole day Antena 3 1,0 5,5 177
Source: Kantar Media Romania
Date: 05.09.2019

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.