Bogdan Miu și Cătălin Striblea s-au întors în această dimineață la matinalul Digi FM, alături de Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru. Îi ascultăm cu știri din 30 în 30 de minute, invitați speciali  și rubrici memorabile, în fiecare zi, de luni până vineri, de la 06.30 la 10.00.

Ce-au facut în vacanță, am aflat chiar de la Striblea, care  a cucerit Asia cu familia, și de la Bogdan Miu, care a petrecut tot la căldură, sub soarele Barcelonei, de la Beatrice, care s-a bucurat de Crăciun în munții României și de la Ciuclaru, matinal de serviciu în perioada sărbătorilor, alături de Ramon Cotizo.

”Iarna asta am făcut o nebunie. Am fost în Asia și, în loc de zăpadă și grade cu minus, am avut soare și temperaturi de peste 30 de grade cu umiditate de 80 la sută. Iar în loc de sarmale și cârnați, am mâncat șarpe și crocodil. Ne-am petrecut vacanța în două locuri complet diferite, dar în egală măsură spectaculoase. Am fost întâi în ultra-civilizatul Singapore, acolo unde nu este o hârtie pe jos, traficul e impecabil și există peste tot parcări. Orașul este strălucitor la propriu, are lumini nemaivăzute și muzee geniale – și prețuri pe măsură. La polul opus, în Cambodgia, sărăcia domină, dar ai de vizitat una dintre minunile lumii: templele khmere. Construcțiile acestea, vechi de mai bine de 1000 de ani sunt ale unei civilizații ale cărei cunoștințe spirituale și arhitecturale depășesc mult ce s-a întâmplat în spațiul nostru. Am rămas uimit, pentru că am descoperit o lume care îți arată cât de privilegiat ești ca european,” ne-a povestit Cătălin Striblea.

Aterizat la fix în zăpada proaspătă, Bogdan Miu ne-a spus: „De mult îmi doream să încep un an nou în Barcelona, iar 2019 m-a prins acolo. Mi-a plăcut că, pentru câteva zile, am putut să păcălesc iarna de acasă. Chiar nu-i rău să ai iarnă mediteraneană cu 15 grade, aproape ca i-am prins gustul. Nu mi-am numărat pașii, dar cred ca am mers pe jos cât n-am reușit tot anul trecut. Mi-am făcut încălzirea pentru deszăpezirea care m-a așteptat la întoarcere. Dar, gata vacanța, vine un nou sezon de matinal la Digi FM! Bună dimineața!”

Beatrice Ghiciov a păstrat tradiția românească și a dovedit că un Craciun făcut cu suflet, unește întreaga familie. „Vacanța de Sărbători a fost perfectă pentru a-mi aduna puterile pentru noul sezon la Digi FM. De Crăciun, toată familia s-a reunit acasă, am deschis cadouri, am mâncat (cântarul îmi spune că un pic cam mult). De Revelion am petrecut cu prietenii la munte, în satul Mălaia; ne-am bucurat de zăpadă, am fost la săniuș și ne-am încălzit cu vin fiert. Am avut parte de sărbători cu liniște și pace, zen și oameni dragi.”

Ultimul, dar nu cel din urmă, este Bogdan Ciuclaru, responsabil de matinalul de vacanță. „Eu am fost la radio, la radio și iar la radio. Înainte de Crăciun, după Crăciun și după Anul Nou. Și am băut cafea după cafea, împreună cu Ramon Cotizo. De la radio, recunosc, am luat o scurtă pauză, în noaptea dintre ani, ca să văd focul de artificii din Piața Constituției. Frumos! Dar și foarte aglomerat! Pe-acasă am trecut doar pentru sarmale și salată de boeuf. Apropo, în acest an, mi-am ornat salata de boeuf cu știri și întâmplări amuzante pe care le-am comentat împreună cu ascultătorii Digi FM. Am vorbit despre șoferul plecat cu om de zăpadă în mașină, despre românii care au tăiat porcul în Italia, despre tradițiile de pe DN1, dar și despre dorințele de început de an. Are cineva să-mi împrumute niște poze din vacanță, să pun și eu pe Facebook?”

Așadar, după “mai mult Crăciun”, urmează la fel de mult matinal Digi FM cu Miu și Striblea. Îi puteți asculta și pe www.digi-fm.ro și www.facebook.com/digifmradio.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.