Veranda Mall a aniversat 3 ani de activitate, repoziţionându-se ca un centru comercial de zi cu zi pentru a veni cât mai bine în întâmpinarea comunităţii locale din zona Obor.

În prezent Veranda Mall se află într-un amplu proces de extindere, care urmează să fie finalizat în primul trimestru al anului următor. Investiţia totală alocată în extindere s-a ridicat la 10 milioane de euro, atracţia centrală fiind reprezentată de lansarea cinematografului, care va avea loc spre finalul anului. Acesta va avea o suprafață de 2.700 mp, o capacitate totală de aproximativ 1.300 de locuri, cuprinzând 12 săli, dintre care două săli V.I.P. și o sală special amenajată pentru copii. Cinematograful va fi operat de Cinemax, cel mai mare operator de cinematografe din Slovacia, care îşi face cu această ocazie intrarea pe piaţa locală.

Ca parte a strategiei de extindere a mall-ului, noul cinematograf promite să devină un punct de atracție pentru iubitorii de filme unde aceștia vor putea viziona producţii cinematografice de top într-un ambient special, cu servicii premium. În ceea ce privește dotările tehnice, noul cinematograf de la Veranda Mall va beneficia de un sistem DOLBY Atmos, proiectoare cu lasere și proiectoare 4K. Ca o noutate, spațiul dintre rânduri va fi mai mare comparativ cu standardul oferit în majoritatea cinematografelor, pentru un confort sporit al cinefililor.

Tot în cadrul extinderii, Veranda Mall are în plan şi deschiderea unui restaurant cu terasă, operat tot de Cinemax, o zonă complementară food courtului de la nivelul 0, respectiv a unei zone de entertainment care va veni şi ea în completarea ofertei actuale a centrului comercial.

“De 3 ani Veranda Mall construiește și investește în comunitatea Veranda-Obor, devenind, astfel, mai mult decât un mall de proximitate. Odată cu extinderea urmărim să deservim cât mai bine nevoile clienţilor noştri, oferindu-le un mix complet între shopping, divertisment şi restaurante, iar în acest context ne aşteptăm şi la o evoluţie semnificativă a business-ului începând cu 2020”, a declarat Andrei Pogonaru, Owner’s Representative – Business Partner Veranda Mall.

Complementar lansării cinematografului, în ultimul an, odată cu procesul de extindere au avut loc și schimbări în mixul de chiriași, în Veranda Mall deschizându-se o serie de magazine noi şi restaurante, precum: Decathlon, WorldClass, Colin’s, Cărtureşti, BCR, Benvenuti, Fuji Film, Provident, Lilla Rossa, M&L Concept Furs, Apollo Salon, Xin Yue, Madame Florist, Zanzee Bar, Casada Shop.

„Pentru anul în curs, estimăm o majorare de peste 20% a vânzărilor chiriașilor, dar şi o creştere totală a traficului cu peste 20% comparativ cu 2018”, a adăugat Andrei Pogonaru.

Un alt pilon al strategiei Veranda este şi Lifestyle de Obor, prin care centrul comercial depăşeşte barierele unui mall de proximitate pentru a reprezenta un întreg cartier efervescent, cu istorie şi care se reinventează zilnic. Un prim proiect derulat sub această umbrelă este “Portrete de cartier” demarat de Asociaţia Antistatic şi susţinut de Veranda Mall, de (re)descoperire și cunoaștere istorică, artistică și culturală a zonei. Etapa curentă a proiectului va avea ca rezultat o expoziție cu lucrări artistice inspirate din obiceiurile și specificul cartierului Obor, care poate fi admirată în prezent în Veranda Mall.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.