Vineri, 19 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu show-ul “Puterea dragostei”, atat cu prima parte, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, cat si cu cea de-a doua parte, difuzata pe tronsonul orar 17:00 – 19:00.

Prima parte a show-ului, difuzata in intervalul orar mai sus mentionat, a clasat Kanal D pe primul loc, in topul televiziunilor din Romania, atat pe target Comercial, cat si pe cel National. Cu 2,4% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul commercial, Kanal D a surclasat celelalte statii TV.

In cea de-a doua parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul 17:00 – 19:00, Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata, pe targetul Comercial. Statia a inregistrat 3,6% rating si 21,2% cota de piata, in randul publicului d ela orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Minutul de maxima audienta, atins la 18:53, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape un milion (971.000) de romani din intreaga tara.

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,4 16,4 434
  Pro TV 2,1 13,9 367
  Antena 1 1,3 9,0 239
PUTEREA DRAGOSTEI Partea I Romania TV 1,1 7,4 195
11:00-12:00 ETNO 0,7 4,5 118
Source: Kantar Media Romania        
Date: 19.04.2019        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1,5 16,4 64
  Pro TV 1,4 15,8 62
  Antena 1 1,2 12,8 50
PUTEREA DRAGOSTEI Partea I Minimax 0,7 7,6 30
11:00-12:00 Antena 3 0,4 4,6 18
Source: Kantar Media Romania        
Date: 19.04.2019        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,6 21,2 154
  Pro TV 3,6 21,1 153
  Antena 1 1,8 10,5 76
PUTEREA DRAGOSTEI – Partea II Antena 3 0,7 3,9 29
17:00-19:00 Romania TV 0,5 3,1 22
Source: Kantar Media Romania        
Date: 19.04.2019    

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.