2018 a fost un an foarte puternic pentru PRO TV, ceea ce dovedește, din nou, că avem combinația perfectă dintre știrile obiective și bine documentate, divertismentul de top și conținutul de calitate. Am fost lideri detașați de audiență atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time. Datorită puterii, pasiunii și dedicării echipei PRO TV, ne uităm cu încredere spre viitor.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce rezultate de audiență a obținut PRO TV în perioada ianuarie – decembrie 2018?

În 2018 (ianuarie – decembrie), canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.6 puncte de rating și 22.5% share*, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.3 puncte de rating și 14.5% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 8.2 puncte de rating și 24.7% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 5.2 puncte de rating și 15.6% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL) a fost lider de audiență. Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.3 puncte de rating și 26.7% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat numai 3.1 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.5 puncte de rating și 28.8% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.6 puncte de rating și 20.1% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada ianuarie – decembrie 2018?

În 2018, PRO TV a condus topul audiențelor în toate categoriile de programe pe durata întregii zile.

Știrile PRO TV de la ora 19:00 reprezintă prima alegere a telespectatorilor din România și conduc topul știrilor cu o medie de 8.0 puncte de rating și 29.4% share.

Românii au talent, meciurile din UEFA Europa League și Las Fierbinți (cu cele două sezoane difuzate, 13 și 14) au condus topul celor mai urmărite programe din 2018.  Românii au talent, cu sezonul care a celebrat Centenarul României, a obținut o medie de 13.7 puncte de rating și 40.9% share. Meciurile din UEFA Europa League au adus cifre de audiență foarte bune în categoria de sport, cu o medie de 11.6 puncte de rating și 34.4% share, urmate de competițiile UEFA Nations League și UEFA Champions League, toate difuzate de PRO TV.

Telespectatorii urmăresc cu atenție Ce spun românii, care a fost lider de audiență în Access Prime Time în 2018, cu o medie de 5.3 puncte de rating și 24.5% share. România, te iubesc!, care abordează subiecte sociale, de educație, culturale și economice de interes național, a obținut o medie de 5.0 puncte de rating și 18.5% share.

În 2018, filmele PRO TV difuzate în fiecare duminică în prime time au obținut o medie de 8.0 puncte de rating și 21.7% share, menținând tradiția PRO TV de a le oferi telespectatorilor producțiile preferate.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

***

Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA

Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări

 

Central European Media Enterprises Ltd. anunță rezultate pentru tot anul 2018 și pentru trimestrul al patrulea încheiat la 31 decembrie 2018

ÎNTREGUL AN 2018
– Veniturile nete au crescut cu 10% la rate efective și 5% la rate constante până la 703,9 milioane US$ –
– Veniturile din exploatare au crescut cu 27% la rate efective și 25% la rate constante până 177,6 milioane US$ –
– Profitul Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare (OIBDA) a crescut 24% la rate efective și 21% la rate constante până la 222,7 milioane US$ –

TRIMESTRUL AL PATRULEA
– Veniturile nete au crescut cu 3% la rate efective și 7% la rate constante până la 228,3 milioane US$ –
– Veniturile din exploatare au crescut cu 23% la rate efective și 28% la rate constante până la 80,8 milioane US$ –
– OIBDA a crescut cu 19% la rate efective și 23% la rate constante la 90,7 milioane US$ –

HAMILTON, Bermuda–(BUSINESS WIRE)– Central European Media Enterprises Ltd. (“CME” sau “Societatea”) (NASDAQ/Bursa din Praga- CETV) a anunțat astăzi rezultatele financiare pentru tot anul și pentru ultimul trimestru care s-a încheiat la 31 decembrie 2018.

Elemente de bază operaționale și financiare:

  • Veniturile din publicitatea TV au crescut cu 7% la rate efective și cu 3% la rate constante.
  • Veniturile din taxele de difuzare și din abonamente au crescut cu 19% la rate efective și cu 15% la rate constante.
  • OIBDA a crescut cu 24% la rate efective și cu 21% la rate constante.
  • Marjele OIBDA au crescut aproximativ 400 puncte de bază la 32%.
  • Numerarul generat din activități operaționale continue a crescut cu 17% la rate efective la 109 milioane US$.
  • Fluxul actual de numerar neangajat în 2018 a crescut cu 29% la rate efective la 156$ milioane US$.
  • CME a rambursat aproximativ 312 milioane US$ din datorie și datoriile similare în 2018.
  • Efectul de levier net a scăzut la 3,5x, de la 5,4x la începutul anului.
  • Costul mediu de îndatorare a scăzut aproximativ 250 puncte de bază la 3,5%.

În data de 31 iulie 2018 am finalizat vânzarea anunțată anterior privind operațiunile noastre din Croația.  Prin urmare, operațiunile în Croația sunt prezentate ca fiind activități întrerupte pentru toate perioadele din prezentul comunicat. Contractul de vânzare privind operațiunile noastre în Slovenia s-a încheiat în 18 ianuarie 2019.  Prin urmare, operațiunile din Slovenia nu sunt prezentate ca fiind deținute pentru vânzare, și discuția din prezentul comunicat face referire la activitățile noastre continue în toate cele cinci segmente operaționale.

Michael Del Nin, co-Chief Executive Officer CME, a declarat: „Pentru al cincilea an consecutiv, am obținut o creștere OIBDA de peste 20%, continuând un efort îndelungat de extindere a marjei care a dus la 20 trimestre consecutive de creștere a OIBDA în ultimele doisprezece luni.  De asemenea, generarea fluxului de trezorerie a crescut cu aproximativ 30% în 2018.  Acest nivel în creștere al numerarului generat de activitatea comercială ne-a permis rambursarea unei alte datorii de 60 milioane euro săptămâna trecută, adăugând aproximativ o reducere de 440 milioane $ în datoria brută în ultimele 18 luni. Ne așteptăm în continuare la o creștere semnificativă a profitabilității și a obligațiunilor de plată a dobânzii la nivelul datoriei, care a ajuns acum la mai puțin de 27 milioane USD anual, începem anul 2019 cu o poziție financiară semnificativ mai bună decât în orice punct din istoria CME.”

Christoph Mainusch, co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: „Nu am putea fi mai fericiți cu rezultatele operațiunilor noastre și puterea companiei.  Piețe puternice de advertising TV și un al doilea an consecutiv de creștere cu două cifre a taxelor de difuzare și a veniturilor din abonamente au îmbunătățit atât rentabilitatea, cât și poziția noastră financiară. Producția conținutului local original rămâne un punct cheie al strategiei noastre.  Este un factor important în atragerea publicului nu numai la televizor, dar, de asemenea, și pe alte surse neliniare de divertisment.  Credem că toată creșterea veniturilor din reclamele TV în 2019 va fi suplimentată de un procent mai mare de venituri din alte surse.”

În acest comunicat de presă facem referire la câteva măsuri financiare non-GAAP, inclusiv OIBDA, marja OIBDA, fluxul de numerar liber, fluxul de numerar disponibil și mișcările procentuale valutare constante. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați „Măsuri financiare non-GAAP” mai jos, inclusiv definițiile și reconcilierile la măsurile financiare GAAP SUA.

Rezultatele consolidate pentru exercițiile încheiate la 31 decembrie 2018 și 2017 sunt:

    REZULTATE
(Mii USD, cu excepția datelor pe acțiune) Pentru exercițiul financiar încheiat la 31 decembrie
2018   2017   % Actual   % Lfl (1)
Venituri nete $ 703.906   $ 642.868 9,5%   5,3%
Venituri din exploatare 177.587 139.914 26,9% 25,1%
Marja de exploatare 25,2% 21,8% 3,4 p.p. 4,0 p.p.
Profitul Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare 222.674 179.767 23,9% 20,9%
Marja Profitului Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare 31,6% 28,0% 3,6 p.p. 4,0 p.p.
Venituri din activități continue 97.065 51.063 90,1% 96,5%
Venituri din activități continue pe acțiune – de bază 0,27 0,16 68,8% 77,1%
Venituri din activități continue pe acțiune – diluate $ 0,25 $ 0,12 108,3% 114,3%
 
 

Rezultatele consolidate pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2018 și 2017 sunt:

    REZULTATE
(Mii USD, cu excepția datelor pe acțiune) Pentru cele trei luni încheiate la 31 decembrie
2018   2017   % Actual   % Lfl (1)
Venituri nete $ 228.251   $ 221.280 3,2%   7,2%
Venituri din exploatare 80.792 65.535 23,3% 28,1%
Marja de exploatare 35,4% 29,6% 5,8 p.p. 5,8 p.p.
Profitul Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare 90.738 76.417 18,7% 23,4%
Marja Profitului Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare 39,8% 34,5% 5,3 p.p. 5,3 p.p.
Venituri din activități continue 56.025 40.710 37,6% 43,4%
Venituri din activități continue pe acțiune – de bază 0,15 0,14 7,1% 8,0%
Venituri din activități continue pe acțiune – diluate $ 0,15 $ 0,11 36,4% 42,3%

 

(1)   Variația % Lfl (like-for-like) reflectă impactul aplicării cursurilor de schimb medii pe perioada curentă asupra veniturilor și costurilor din perioada anterioară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.