Recordurile audiențelor continuă la Digi24, care a transmis în direct momentele cheie ale vizitei Sanctității Sale Papa Francisc, cu sprijinul Arhidiecezei Romano-Catolice București și al Asociației Signis.

Vineri, 31 mai 2019, Digi24 a fost lider de piață pe nișa televiziunilor de știri, pe segmentul comercial (urban, 18-49 ani), atingând o audiență medie de 0,63% (peste 27.000 telespectatori, în medie, și cotă de piață de 4,3%). Minutul de aur a fost înregistrat la 18:16, când peste 91.000 de telespectatori au urmărit transmisiunea Digi24 de la Catedrala Sf. Iosif din București (echivalentul a 2,13% rating, cotă de piață de 10,6%).

Sâmbătă, 1 iunie, în cea de-a doua zi a vizitei Suveranului Pontif, Digi24 a acoperit în direct evenimentele de la Șumuleu Ciuc și Iași și și-a menținut poziția de lider pe nișa televiziunilor de știri, pe segmentul comercial general (urban, 18-49 ani), cu o audiență medie de 0,69%, reprezentând o medie de peste 29.000 telespectatori (corespunzător unei cote de piață de 4,3%). Minutul de aur a fost înregistrat la 14:42, când Digi 24 avea 2,09% rating (peste 89.000 telespectatori din urban cu vârsta între 18 și 49 ani), corespunzător unei cote de piață de 13,6%.  

Și duminică, 2 iunie 2019, a fost o zi în care postul de știri al grupului Digi | RCS & RDS fost lider de piață pe nișa televiziunilor de profil, pe segmentul publicului comercial (urban, 18-49 ani) atingând o audiență medie de 0,69% rating, reprezentând o medie de peste 29.000 telespectatori și o cotă de piață de 4,3%. Minutul de aur a fost atins la 15:30, când se înregistra rating-ul de 2,32% (peste 99.000 telespectatori din urban, cu vârsta între 18 și 49 ani), corespunzător unei cote de piață de 14,4%.

De asemenea, în prima zi, vineri, 31 mai, digi24.ro s-a clasat, din punct de vedere al numărului de vizitatori unici, pe primul loc la nivelul întregului univers de internet măsurat de Biroul Român de Audit prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Digi24.ro a fost accesat de 881.051 de vizitatori unici.

Peste 700 de ore de material brut filmat, 60 de ore de live

Echipele de reporteri și prezentatori Digi 24 aflate în București, Șumuleu Ciuc, Iași, Blaj, Sibiu au avut intervenții în direct din toate punctele de interes din timpul călătoriei apostolice a Sfântului Părinte Papa Francisc. Au fost 60 de ore transmisiuni în direct și peste 700 de ore de material brut filmat, iar secvențe inedite, în stilul making-of, vor putea fi văzute de public luni, dar și în zilele următoare.

Sanda Nicola, Cosmin Prelipceanu, Cătălin Nunu, Alexandra Albu, Claudiu Pîndaru și Florin Negruțiu au înfruntat furtuna, noroaiele, soarele arzător, condițiile uneori mai puțin prielnice live-ului. Zeci de reporteri, 30 de cameramani, 75 de tehnicieni, IT-iști, designeri, ingineri, editori de montaj, de sunet, regizori de emisie și de platou, redactori, producători și editori au pus umărul pentru a aduce în casele telespectatorilor cele mai bune imagini și cele mai complete informații. Tot acest maraton a fost posibil cu ajutorul a șapte mașini speciale de transmisie prin satelit și 15 rucsacuri.

Pentru a introduce publicul în atmosfera celor 3 zile de călătorie apostolică, Digi24 a pregătit peste 70 de materiale, unele dintre ele adevărate pagini de istorie, multe în exclusivitate și cu valoare de document. Vineri, în București, sâmbătă la Șumuleu Ciuc și Iași, iar duminică la Blaj și Sibiu, Digi24 a transmis emoția momentelor cu ajutorul a 7 scene și mini-studiouri, la care s-a adăugat o caravană mobilă.

Aceste transmisiuni, urmărite cu interes și pe digi24.ro și pe platforma Digi Online, încununează o campanie de informare a publicului în legătură cu vizita apostolică a Suveranului Pontif în România. Aceasta a demarat la finalul lunii aprilie și a inclus transmisiuni de la evenimente ale comunității romano-catolice din orașele cuprinse în vizită și nu numai, reportaje și documentare dedicate vieții și activității Sfântului Părinte Papa Francisc sau celor 7 episcopi greco-catolici beatificați la Blaj.

Performanța obținută la finalul acestei săptămâni continuă șirul de audiențe-record obținute de emisiunile Digi24, de la finalul campaniei electorale pentru alegerile euro-parlamentare până la finalul vizitei Papei Francisc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.