Peste 23% din populatia intregii tari a fost cu ochii pe editia de debut a celui de-al doilea sezon al emisiunii “In cautarea adevarului”, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe targetul Comercial si All Urban, Kanal D s-a pozitionat tot pe primul loc, cu o cota de piata de peste 18%, pe fiecare target.

Luni, 3 februarie, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu emisiunea prezentata de Ernest, pozitionandu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe toate categoriile de public monitorizate.

Luni, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 5,3% rating si 23,3% cota de piata, pe targetul National, 3,7% rating si 18,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,2% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de peste 925.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit ieri, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “In cautarea adevarului”. Minutul de aur, atins la 14:52, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.2 milioane (1.207.000) de fani ai emisiunii prezentate de Ernest.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,323,3925
 Pro TV4,017,7704
 Romania TV1,77,4294
IN CAUTAREA ADEVARULUI Antena 11,77,3291
13:00-15:00Antena 31,15,0198
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.02.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,718,4352
 Pro TV2,914,4277
 Romania TV1,78,3158
IN CAUTAREA ADEVARULUI Antena 11,67,8150
13:00-15:00Antena 31,57,3140
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.02.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,218,892
 Pro TV2,117,887
 Antena 11,19,245
IN CAUTAREA ADEVARULUI Minimax0,65,627
13:00-15:00Cartoon Network0,54,622
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.02.2020    

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.