Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2019, de la ora 0,37, a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20,9 puncte de rating și 43,8% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.073.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență  de peste doua ori mai mare față de urmatorul clasat, ProTv.

Cel de-al 19-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22,15 – 02,00, a obținut în acest an o audiență mai mult decat dubla față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

„Revelionul Starurilor – 2019” a înregistrat pe acest segment de public 11,8 puncte de rating și 34,3% cota de piață, de peste doua ori mai mult față de ProTv, clasat pe locul al doilea, cu doar 4,8 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață.

La nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a obținut o audiență de aproape patru ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Antena 1 a condus în topul audiențelor si la nivelul publicului din toată țara, cu o medie de 15,5 puncte de rating și 33,3 % cota de piață, urmată de Romania TV, cu 4 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

La minutul de aur, de la ora 0,37, 3.703.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2019, cifrele înregistrate fiind de 20,9 puncte de rating si 43,8% cota de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de trei ori mai mare față de postul situat pe locul al doilea, Romania TV.
Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 12,6  puncte de rating și 30,3% cota de piață, la o distanță apreciabilă de urmatorul clasat, Romania TV, care a inregistrat doar 4,1 puncte de rating și 9,9% cota de piață,  urmata de Pro TV, cu 3,5 puncte de rating si 8,4 % cota de piata.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-26:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.9 puncte de rating și 22.7% cota de piață, în timp ce ProTv înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 22% cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audieță medie de 4.2 puncte de rating și 16% cotă de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.2 puncte de rating și 20.8% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundă cu doar 4.6 puncte de rating și 15.2 cotă de piață.

  Antena 1 s-a impus ca lider de audiență şi în prime-time (19:00-23:00), atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregii ţãri. Astfel, pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în prime time 10 puncte de rating și 22.2% cota de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 19.8% cota de piață.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează în prime time tot pe primul loc în topul audiențelor cu 12.1 puncte de rating și 24.2% cota de piață, fiind urmărită în medie de 2 150 000 de telespectatori, în timp ce Pro Tv ocupă poziția secundã cu 9.4 puncte de rating și 18.8% cota de piață.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 19-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2019, cu ajutorul măștilor, Alex Velea l-a întruchipat pe Cocoșatul de la Notre Dame, Carmen Tănase a fost domnitorul Vlad Țepeș, iar Mihai Gâdea l-a adus pe scenă pe En Sabah Nur, din “X-Men – Apocalypse”. Chef Cătălin Scărlătescu s-a ascuns în spatele măștii Leonardo, una dintre cele patru Țestoase Ninja, Irina Loghin a fost SmallFoot, iar Cosmin Seleși a cântat, transformat în Scheletul din filmul animat “Coco”. Alexandru Arșinel s-a deghizat în Obelix, din “Asterix și Obelix”, Leonard Doroftei a fost Grinch, celebrul personaj morocănos care decide să fure Crăciunul, Adrian Enache l-a întruchipat pe Frankenstein, Maria Cârneci a fost Păcălici, cunoscut din jocul de cărți, în timp ce Elena Gheorghe a cântat deghizată într-o frumoasă extraterestră.

De asemenea, Maria Dragomiroiu, Cristi Minculescu, Viorica și Ioniță de la Clejani, Romică Țociu și Cornel Palade, Connect-R, Damian Drăghici, Mirela Vaida, Cornelia Rednic și Pindu, Pepe, Dinu Iancu Sălăjanu, Ana Baniciu, Raluka, Andreea Bălan, Nicole Cherry, Gipsy Casual, Dorian Popa, Jorge, Jean de la Craiova, Daniela Gyorfi, Diana Munteanu, Diana Enache, Marian Drăgulescu, Sorana Mohamad, Monica Davidescu, surorile Raluca și Denisa Tănase de la Bambi și Vali Vijelie au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru.

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19,59 – 22,15, a fost lider de audiență la orase si in toata tara. Minutul de maximă audiență, de la ora 22,10, a adunat în fața micilor ecrane 3.268.000 de telespectatori din toată țara.
La nivelul publicului de la orase, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,9 puncte de rating și 23,8% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 9,5 puncte de rating si 20,7%  cota de piață și de Romania TV, cu 4,6 puncte de rating și 10% cota de piata.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toata tara, cu 13 puncte de rating și 25,8 de procente din cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 10 puncte de rating și 19,9% cota de piata si Romania TV, cu 4,2 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, joc și foarte multă voie bună.

Daniela Condurache, Laura Lavric, Mioara Velicu, Maria Cârneci, Matilda Pascal Cojocărița și Ștefan Cigu, Cornelia și Lupu Rednic, Constantin Enceanu, Cornel Borza și Gelu Voicu au cântat și au jucat în noaptea dintre ani, la “Show și-așa!”, alături de Liviu și Andrei.

Artiștii au fost provocați de cei doi prezentatori la diferite jocuri amuzante, care i-au pus în situații dintre cele mai hazlii.

Momentele de umor ale serii i-au avut ca protagoniști pe Romică Țociu și Cornel Palade, Adriana Trandafir și Andrei Duban, Rodica Popescu-Bitănescu, Alexandru Arșinel și Ana-Maria Donosă.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 31 decembrie 2018

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.