Luni seara a fost incontestabil seara Chefilor la cuțite. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9 puncte de rating și o cotă de piață de 28.6%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7 puncte de rating și 22.2% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.3 puncte de rating si 20  procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 5.9 puncte de rating și 14.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 20 de procente, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.1 puncte de rating și 14.5 procente cotă de piață.

     Luni seara chefii au avut parte de întâlniri de poveste. Domnul Dumitru Pop Tincu, sculptorul, pictorul și cel responsabil cu versurile de pe crucile din Cimitirul de la Săpânța a venit în platoul emisiunii cu povești desprinse parcă din altă lume. Preparatul a fost și el pe măsură, o mămăligă cu brânză, jumări și cârnați de casă, care i-a dat gata pe cei trei. O adevărată lecție despre voință, muncă și cultivarea talentului a dat-o Nicolae Coca, un tânăr moldovean care a luat de mic viața în piept și a luptat în fiecare zi ca visul lui să devină realitate și să ajungă să lucreze într-o bucătărie profesionistă. Farfuria lui a primit 3 cuțite și multe aprecieri din partea chefilor ceea ce i-a adus o bucurie greu de descris în cuvinte, după cum chiar el a mărturisit.

        Spectacolul din bucătărie continuă și marți seara, într-o ediție cu iz de eveniment. Celebrul dansator  Emil Rengle vine să facă show în fața chefilor, dar și la bancul de lucru. Ultimul cuțit de aur al acestui sezon va fi înmânat în această seară de Chef Cătălin Scărlătescu, așa că emoțiile și suspansul vor atinge cote maxime.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 12 octombrie 2020

 

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.