Marile companii și agenții de publicitate cheltuiesc milioane de dolari pentru a prezenta cele mai bune, amuzante, interesante și atractive reclame în pauza dintre reprize. În timp ce rating-ul Super Bowl a scăzut ușor anul trecut, tot se așteaptă ca peste 100 de milioane de oameni să se uite la partidă. Potrivit statisticilor din Statele Unite, o reclamă în timpul Super Bowl 2019 costă 5,25 milioane de dolari.

Meciul s-a disputat la Atlanta, pe un stadion inaugurat în urmă cu numai un an şi jumătate, aflat în topul celor mai frumoase din America. Cu o capacitate de 70.000 de locuri şi acoperiş retractabil, arena a costat 1,6 miliarde de dolari.

Super Bowl este şi evenimentul cu cel mai scump minut de publicitate din lume: 10 milioane de dolari. Reclamele, considerate o parte esenţială a show-ului, au fost prezentat pe cel mai mare ecran instalat vreodată pe un stadion.

Pentru show-ul de la pauză cap de afiş a fost Maroon 5, care, cu toate pregătirile, nu a impresionat publicul. Prestaţia trupei a fost încadrată tot în categoria „cea mai”, dar „cea mai slabă din istorie”, potrivit comentariilor din mediul virtual.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.