Joi, milioane de români au ales să-și petreacă seara urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

 

Povestea personajelor din Las Fierbinți a continuat joi seară cu alte pățanii. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 11.2 puncte de rating și 32.6% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 20:58, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial de comedie.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. Președintele BGS, Bogdan Oprea, a lucrat alături de câțiva dintre angajații săi, a descoperit ce funcționează și ce nu în companie, a luat măsuri pentru a îmbunătăți anumite procese, iar angajații au primit recompense care i-au bucurat foarte mult. Aproximativ 1.3 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire ieri seară, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.6% share.

Aseară, la MasterChef, a fost o nouă șansă pentru concurenți pentru a evita eliminarea! O probă neașteaptată i-a surprins pe concurenți, care au descoperit cât de importantă poate fi comunicarea când în timpul gătitului ești despărțit de colegul de echipă… de un perete. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.9 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.9 puncte de rating și 14.6% share.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.