Site icon PLAYU.RO

LEGO® VIDIYO™ – o colaborare între Grupul LEGO și UNIVERSAL MUSIC GROUP

LEGO® VIDIYO™ reprezintă o colaborare între Grupul LEGO și UNIVERSAL MUSIC GROUP

Creat pentru a-i ajuta pe copii să dea frâu liber creativității, LEGO® VIDIYO™ permite regizarea, producerea și interpretarea propriilor videoclipuri, într-un mediu social sigur.

Grupul LEGO și Grupul Universal Music (UMG) anunță astăzi lansarea LEGO® VIDIYO™, o experiență interactivă și inovatoare de creare de conținut video, creată să pună în valoare și să extindă creativitatea și pasiunea pentru muzică a copiilor. LEGO VIDIYO reprezintă un nou mod de joacă, care încurajează visurile mărețe ale celor mici, ajutându-i să regizeze, să producă și să joace în propriile videoclipuri, folosind melodii din întreaga lume, ale artiștilor unici din topurile UMG.

LEGO VIDIYO este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 10 ani, oferindu-le un spațiu sigur în care pot îmbina activitatea offline cu cea digitală. Mai mult, platforma le permite să experimenteze, să se joace și să descopere muzica – o combinație puternică, esențială pentru dezvoltarea acestora, la care se adaugă și posibilitatea de a se conecta cu alți utilizatori, atât la nivel emoțional, cât și creativ.

Îmbinând noile tehnologii cu LEGO System in Play și melodii consacrate ale diverșilor artiști din topurile globale, LEGO VIDIYO reprezintă o nouă oportunitate pentru copii de a-și exprima creativitatea. Fiind responsabili de producerea propriilor videoclipuri, copiii pot descoperi muzica și deopotrivă pot valorifica pasiunea pentru aceasta prin intermediul unei experiențe sociale imersive, pozitive și, mai ales, sigure. Întrucât LEGO VIDIYO necesită consimțământul părinților pentru utilizare – și oferă totodată anonimitate –, la care se adaugă și moderarea externă a întregului conținut urcat în feed-ul aplicației, părinții vor fi siguri că cei mici sunt în siguranță online, în timp ce își exersează creativitatea.

Fiind accesată prin intermediul unui mashup între elemente LEGO, minifigurine, muzică, realitate augmentată și o nouă aplicație dinamică, LEGO VIDIYO va dispune de nenumărate combinații de opțiuni de editare, derivate dintr-un nou efect special, ‘BeatBits’. Micii creatori se vor putea bucura și vor putea experimenta cu propriile stiluri și moduri de a reda videoclipuri. Aplicația funcționează în felul următor:

Prin îmbinarea acestor elemente, copiii pot experimenta jocul LEGO într-o manieră cu totul nouă. Folosind tehnologia AR, cei mici se vor putea bucura de minifigurine în dimensiuni reale sau amplificate, nu doar de cele iconice, în forma lor reală. Aplicația permite  accesorizarea membrilor trupei, selectarea de nume pentru trupă, crearea de coperte de album și multe altele.

Pentru a asigura un joc mereu nou, aplicația va fi actualizată constant cu muzică nouă, provocări și conținut inspirațional, încurajând astfel copiii să continue să își dezvolte abilitățile creative. Provocările au fost gândite pentru a-i ajuta pe micii creatori să își transforme videoclipurile din simple spectacole în producții dinamice, captivante, asigurând totodată și o gamă largă de funcții pe care LEGO VIDIYO le oferă prin intermediul noului și unicului BeatBits.

„Vrem să alimentăm imaginația noii generații de creatori de conținuti, oferindu-le o nouă platformă unde copiii își pot exprima creativitatea”, a menționat Julia Goldin, Chief Marketing Officer în cadrul Grupului LEGO. „Cercetările ne arată că peste trei sferturi (79%*) dintre părinți la nivel global își doresc ca cei mici să aibă mai multă încredere în abilitățile lor creative, așadar lansăm LEGO VIDIYO pentru a-i susține. Copiii sunt mereu în căutarea a noi moduri de a experimenta la nivel creativ, iar LEGO VIDIYO vine în ajutorul lor, pentru a le permite să dea frâu liber imaginației prin construcții LEGO și producerea de videoclipuri. Abia așteptăm să vedem ce idei vor pune în aplicare!”
Muzica și joaca creativă reprezintă un aspect extrem de important în viețile copiilor, conform cercetării realizate de Grupul LEGO și UMG:

Îmbinând LEGO și puterea muzicii într-un mediul social sigur, LEGO VIDIYO aduce un tribut acestor trenduri, permițând copiilor să se bucure de propria creativitate.

LEGO VIDIYO este prima colaborare între Grupul LEGO și Grupul Universal Music, după ce cele două companii și-au anunțat parteneriatul în aprilie 2020. Fiind un lider al industriei la nivel global, UMG creionează cultura din întreaga lume prin puterea muzicii. UMG aduce laolaltă pentru LEGO VIDIYO atât superstaruri locale, cât și globale și un catalog de neegalat de melodii înregistrate, acoperind toate limbile și genurile muzicale. Grupul LEGO și-a propus să inspire și să ajute copiii să se dezvolte prin intermediul jocului încă din 1932, contribuind așadar la acest parteneriat printr-o experiență nelimitată în inovarea și dezvoltarea jocurilor pentru copii și părinți din întreaga lume, generație după generație.

„Prin acest parteneriat global inovator – cu puterea muzicii și a jocului, valorificate pentru a susține dezvoltarea creativității de la vârste fragede – copiii din întreaga lume vor putea să se exprime regizând, interpretând și distribuind propriile videoclipuri. LEGO VIDIYO reprezintă un mod excepțional prin care milioane de copii pot descoperi noi melodii și pot fi astfel mai aproape de artiștii preferați, în timp ce învață și se conectează prin joacă,” a declarat Olivier Robert-Murphy, Vice Președinte Executiv, Universal Music Group & Brands.
LEGO VIDIYO introduce o identitate vizuală complet nouă, dinamică, prin care se distinge de alte game LEGO. Este un brand de lifestyle colorat, care include o aplicație, seturi LEGO și produse lifestyle, create în parteneriat cu Bravado, compania de Merchandise & Brand Management, subsidiară Grupului Universal Music.
Primele produse LEGO VIDIYO vor fi disponibile în țări din întreaga lume începând cu 1 martie.

Mai multe informatii disponibile la: https://www.lego.com/ro-ro/aboutus/news/2021/january/lego-vidiyo

* LEGO Play Well Study 2020: studiu realizat în 18 piețe, în intervalul mai – iunie 2020, pe un eșantion de 18,117 părinți cu copii cu vârste între 1.5-12 ani, și 12.591 copii cu vârste între 5-12 ani.
UMG Music 2019 studiu de consum pe un eșantion de 1500 copii cu vârste între 6-10 și 11-13 ani și 1200 de părinți, în Regatul Unit, Germania, Statele Unite ale Americii.

Despre Grupul LEGO
Misiunea Grupului LEGO este de a inspira și dezvolta constructorii de mâine, prin joacă și învățare creativă. LEGO System in Play, ce are la bază cărămizile LEGO®, le permite copiilor și fanilor de orice vârstă,  să construiască și să reconstruiască orice își pot imagina.
Grupul LEGO® a fost fondat în Billund, Danemarca în 1932 de Ole Kirk Kristiansen. Numele este derivat din două cuvinte daneze, LEg GOdt, cu semnificația „Joacă bine”. Astăzi, Grupul LEGO continuă să fie o companie de familie, cu sediul central în Billund. Produsele LEGO sunt comercializate în peste 130 de țări din întreaga lume. Mai multe informații pe www.lego.com/ro-ro

Despre Universal Music Group
Grupul Universal Music (UMG) este cea mai mare casă de discuri din lume, cu un portofoliu extins de companii de producție, distribuție și promovare de conținut muzical în peste 60 de țări. Cu un complex catalog muzical, UMG identifică și dezvoltă artiști, producând și distribuind piese comerciale recunoscute la nivel global. Dedicați măiestriei, inovației și antreprenoriatului, UMG încurajează dezvoltarea serviciilor, platformelor și modelelor de business pentru a amplifica oportunitățile comerciale pentru artiști și crează noi experiențe pentru fani. https://www.universalmusic.com/

 

Exit mobile version